. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 3028 تاریخ انتشار : یکشنبه 1 شهریور 1394 | 18:18 ب.ظ

متن پیام تبریک فرماندار عنبرآباد به مناسبت هفته دولت

                                     بسم الله الرحمن الرحیم ذخیره معنوی شما (دولتمردان) یکی توکل به خداست و دیگری، اعتماد به ای مردم مؤمن و صادق ” مقام معظم رهبری” هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای […]

                                     بسم الله الرحمن الرحیم
ذخیره معنوی شما (دولتمردان) یکی توکل به خداست و دیگری، اعتماد به ای مردم مؤمن و صادق ” مقام معظم رهبری” هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است. در کارنامه دولت هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی عهده دار وظایف مهم اجرایی در نظام جمهوری اسلامی بوده اند، یادگارهای ارزشمندی از تلاش ها و فداکاری ها ثبت شده است که اکنون وظیفه ما قدردانی از این نیروهای مخلص است.
هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیونها تن از ملت خود را همراه دارد. هفته دولت، هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که هدفش اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت است. علت نامگذاری چنین هفته ای این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کرد تا آن جا که جان خویش را بر سر آن نهاد. روحشان شاد.
لذا ضمن گرامیداشت این هفته و تبریک به همه ی دولتمردان عزیز و سخت کوش و همچنین مردمان قدرشناس ، نجیب و ولایتمدار عنبرآباد در سالی که از طرف مقام معظم رهبری “دولت و ملت”،”همدلی و همزبانی” نامیده شده است، صحت و سلامت را برای همگان آرزو نموده و توفیق روزافزون برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند منان مسئلت دارم.
                                      محمد حجتی پور فرماندار عنبرآباد

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هشت =