دفتر نمایندگی آموزش و پرورش بخش اسماعیلی افتتاح شد/ تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

دفتر نمایندگی آموزش و پرورش بخش اسماعیلی صبح امروز با حضور مردم و مسؤلین شهرستان برگزار و ساختمان این نمایندگی افتتاح شد.

حجه الاسلام نوزایی امام جمعه بلوک با اشاره به ویژگی معلمان گفت: وظیفه اصلی معلم آموزش در کنار تربیت و پرورش است که پرورش نسبت به آموزش ارجحیت دارد.

وی گفت:معلم در درجه اول باید در برابر خودش مسؤلیت پذیر باشد سپس نسبت به جامعه و نظام مسؤلیت داشته باشد.
حجه السلام نوزایی گفت: باید همه اجزا بدن یک معلم برای رضای خدا باشد و توجه و باور داشته باشد که آینده در دستان معلم است و معلم باید تمام ویژگیهای حسنه یک معلم را در خود پرورش دهد.

وی ویژگیهای یک معلم خوب و حماسه ساز را مسؤلیت پذیری ، سعه صدر، اخلاق خوب، پاسداری از ارزشهای نظام
دانست.
حجه السلام نوزایی در توصیه ای به معلمین گفت: سر کلاس درس هر روز یک مسیله و نکته اخلاقی حدیث روایت شبه را برای دانش آموزان بیان کند.

جعفر جلالی بخشدار اسماعیلی با اشاره به جمعیت ۵۰هزار نفری ثابت و ۱۰هزار نفری گفت: جا داشت که این نمایندگی سالها پیش در این بخش استقرار پیدا میکرد و امیدواریم در آینده شاهد استقرار اداره آموزش و پروزش باشیم.

وی گفت:ای بخش پنج هزار کیلومتر مربع وسعت دارد و در بخش کشاورزی یکی از قطبهاست.
جلالی همچنین عنوان کرد: در ده سال گذشته حتی یک مدرسه هم ساخته نشده که این یک ظلم بزرگ است.

دکتر محمد محسن بیگی معاونت اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اعیاد و هفته دولت و گرامیداشت شهدای دولت گفت:ما همان حق و حقوقی که در مرکز استان قایلیم همان حق و حقوق را برای دورافتاده ترین مناطق هم قایلیم و بیت المال سهمی مساوی است برای همه مردم جامعه.

وی گفت: ریشه و توسعه پایدار هر جامعه ای آموزش و پرورش است. زیرا سرمایه مردم فرزندانشان هستند که باید جایی و زمیته برای رشد و شکوفایی استعدادهای آنها باشد

دکتر محسن بیگی افزود: در تلاشیم تا جایگاه اداری و اجرایی هم اداره آموزش و پرورش جیرفت هم نمایندگی این بخش را ارتقا ببخشیم.
وی در انتها از باقری خواست که با جدیت دنبال رفع نواقص و مشکلات بخش آموزشی و پرورشی بخش اسماعیلی باشد.

احمد اسکندری نسب مدیر آموزش و پرورش جیرفت با تشکر از مردم و مسؤلین و فرهنگیان بخش اسماعیلی گفت: عدم توجه به بخش توسعه در آموزش و پرورش در روستاها باعث کم شدن جمعیت مدارس شده است.
وی گفت: امیدواریم که این رویداد مبارک و ایجاد نمایندگی باعث رشد و توسعه این بخش را در بر داشته باشد.

در این جلسه مختار باقری به عنوان نماینده تام الاختیار اداره آموزش و پرورش جیرفت و مسؤل دفتر نمایندگی آموزش و پرورش جیرفت معرفی شد.
مختار باقری با تشکر از مهمانان حاضر در جلسه گفت: افتتاح این نمایندگی قدم مبارکی جهت توسعه منطقه خواهد بود.
وی ضمن اشاره به اینکه انسان به عنوان محور توسعه در آموزش و پرورش مورد توجه است به ظرفیتهای بالای بخش اسماعیلی اشاره کرد.
مسئول نمایندگی آموزش و پرورش بخش اسماعیلی افزود: سالهاست که مردم منطقه منتظر این اتفاق مهم بودند و لازم میدانم از اقدامات حاج آقا اسکتدری و حاج آقا جهانگیری مدیر سابق اداره کل آموزش و پرورش استان و فرماندار و امام جمعه تشکر کنم.
باقری در پایان گفت:  تمام تلاش خود را در سایه تعامل با مسؤلان شهرستان و بخش در جهت توسعه آموزشی و پرورش این بخش به کار خواهم گرفت.

IMG_4913 IMG_4917IMG_4923 - Copy
IMG_4930
IMG_4954 - Copy IMG_4936 IMG_4951IMG_4955 - Copy IMG_4957 IMG_4959 - Copy IMG_4960 - Copy