رییس حزب ندای ایرانیان جیرفت: حتی با استعفای دکتر خرازی، این حزب قدرتمندانه به حرکت خود ادامه خواهد داد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کنارصندل، پس از برگزاری کنگره حزب اتحاد ملت که بدل حزب منحله مشارکت محسوب می‌شود و پس از هجمه‌ها و انتقادات اخیر به مواضع صادق خرازی، رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان که انتقاداتی را نسبت به رابطه تندروهای جریان اصلاح طلب و غرب علیه منافع ملی مطرح کرده بود از سوی این جریانات مجبور به استعفا شد.
حسن یونسی،سخنگوی حزب ندای ایرانیان درخصوص استعفا صادق خرازی از ریاست شورای مرکزی این حزب، گفت: بحث مطرح شده به صورت كلي توسط او در حزب مطرح شده بود، و سپس شوراي مركزي در خصوص قبول يا رد آن تصميم گيري كند.
سخنگوی حزب ندای ایرانیان همچنین درباره زمان بررسی به این استعفا گفت: ‌ قرار است در جلسه روز پنجشنبه دلایل استعفا را بررسی کنیم و قطعاً در این جلسه موافق و مخالف حاضر می‌شود.
اکبر خزایی رییس حزب ندای ایرانیان جیرفت با بیان اینکه این استعفا باید در شورای مرکزی مورد بررسی قرار بگیرد گفت: احتمالاً این استعفا در شورای مرکزی پذیرفته نشود. وی گفت حتی با استعفای دکتر خرازی، این حزب قدرتمندانه به حرکت خود ادامه خواهد داد.