با حضور بلوچی بخشدار عنبرآباد، بوستان روستایی خضرآباد و روکش آسفالت محور عنبرآباد به گمرکان افتتاح شد.


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

ظهر روز  چهارشنبه به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولان بوستان روستایی خضرآباد و روکش آسفالت محور عنبرآباد به گمرکان در این شهرستان افتتاح شد.

همت بلوچی بخشدار مرکزی عنبرآباد در حاشیه افتتاح طرح بوستان روستایی خضرآباد گفت: طرح بوستان روستایی خضرآباد با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

وی اظهار کرد: این بوستان حدود ۷۰۰ متر زیربنا دارد که شامل آلاچیق، وسایل بازی کودکان، زمین والیبال و … است که روستاییان از این پس می‌توانند از این بوستان استفاده کنند.

بلوچی بیان داشت: در سایر روستاهای بخش مرکزی عنبرآباد، ۶ بوستان روستایی در حال ساخت است که تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

غلامرضا تناور رئیس اداره راه و شهرسازی عنبرآباد در حاشیه افتتاح روکش آسفالت محور عنبرآباد به گمرکان گفت: فاز دوم روکش آسفالت عنبرآباد به طول ۱۰ کیلومتر است.

وی افزود: بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای عملیات آسفالت این محور هزینه شده است و از این پس تردد مردم به سهولت انجام می‌شود و تصادفات در این مسیر کاهش خواهد یافت.

همچنین پروژه مجتمع آبرسانی آب شرب به مشاع‌های آرزومند و بهارکهور بخش مرکزی عنبرآباد با اعتباری بالغ بر ۱۴۳ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

محمد مطهری رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی عنبرآباد در حاشیه افتتاح این پروژه بیان کرد: حجم کار انجام شده شامل خرید و اجرای ۶ هزار و ۵۰۰ متر انواع لوله، ایستگاه پمپاژ، حفر چاه و ساخت و نصب موتورخانه فلزی است.

وی بیان داشت: با افتتاح این پروژه ۵۰ خانوار، از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.