. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 3161 تاریخ انتشار : جمعه 6 شهریور 1394 | 20:06 ب.ظ

شهردار، بخشدار مرکزی و رئیس بنیاد مسکن عنبرآباد از افتتاح پروژه ها در عنبرآباد به مناسبت هفته دولت خبر دادند

نعمت‌الله حسین‌زاده شهردار عنبرآباد ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های شهرداری عنبرآباد به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: ساختمان شورای شهر عنبرآباد در فضایی به مساحت یک‌هزار متر مربع احداث و با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان همراه با تجهیزات افتتاح شد. وی با اشاره به افتتاح مرکز کنترل ترافیک و امنیت عنبرآباد با اعتباری بالغ بر ۹۰ […]

نعمت‌الله حسین‌زاده شهردار عنبرآباد ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های شهرداری عنبرآباد به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: ساختمان شورای شهر عنبرآباد در فضایی به مساحت یک‌هزار متر مربع احداث و با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان همراه با تجهیزات افتتاح شد.

وی با اشاره به افتتاح مرکز کنترل ترافیک و امنیت عنبرآباد با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیون تومان گفت: دو دوربین در چهارراه مسجدجامع و سه‌راه امیرآباد نصب شده که از این پس ترافیک عنبرآباد از طریق دوربین‌ها کنترل می‌شود.

حسین‌زاده تصریح کرد: در ادامه طرح‌های امروز شهرداری میدان دام به مساحت ۱۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و دام فروشان در حاشیه شهر ساماندهی می‌شوند.

وی گفت: همچنین کشتارگاه عنبرآباد تجهیز و بهسازی شد که برای کارهای انجام شده شامل تأسیسات آب و برق، ماشین حمل گوشت، حصار و درب و پنجره با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 افتتاح پروژه کمربندی شهر عنبرآباد

شهردار عنبرآباد با اشاره به افتتاح پروژه کمربندی شهر عنبرآباد با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اظهار کرد: با افتتاح طرح پروژه کمربندی عنبرآباد ترافیک در سطح شهر به‌صورت چشمگیری کاهش می‌یابد.

حسین‌زاده بیان کرد: بلوار ولایت از سمت خضرآباد به طول یک‌هزار و ۵۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح و این پروژه زیبایی خاصی به ورودی شهر عنبرآباد از سمت خضرآباد داده است.

وی از کلنگ‌زنی بوستان شورا در عنبرآباد خبر داد و عنوان کرد: بوستان شهدا در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع در ورودی شهر عنبرآباد از سمت کوه‌فجر احداث می‌شود که اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان برای این
بوستان هزینه و تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار عنبرآباد همچنین با اشاره به کلنگ‌زنی بوستان شهدای عنبرآباد گفت: این بوستان در زمینی به مساحت دو هکتار با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان در حسین‌آباد احداث و تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۵ به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین‌زاده در ارتباط با کلنگ‌زنی بازارچه شهرداری عنبرآباد خاطرنشان کرد: بازارچه شهرداری عنبرآباد در مکان قبلی نقلیه شهرداری احداث و ۷۰ غرفه در این مکان برای ساماندهی دست‌فروشان احداث می‌شود.

وی افزود: همچنین ۱۰ باب مغازه در خیابان اصلی این مکان ساخته و ماهانه بیش از ۱۰ میلیون تومان برای شهرداری درآمدزایی خواهد داشت.

 افتتاح ۲ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی عنبرآباد

همت بلوچی بخشدار مرکزی عنبرآباد در حاشیه افتتاح ساختمان دهیاری شهرک آزادگان اظهار داشت: ساختمان دهیاری روستای شهرک آزادگان با زیربنای ۱۰۰ متر احداث شده و با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری به بهره‌برداری رسید.

بخشدار مرکزی عنبرآباد ادامه داد: برای تکمیل این پروژه مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان دیگر اعتبار اختصاص یافته است که امسال طرح هادی خضرآباد تکمیل می‌شود.

مهرزاد سعیدی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنبرآباد نیز در حاشیه افتتاح طرح هادی روستای خضرآباد عنوان کرد: طرح هادی روستای خضرآباد به طول یک کیلومتر آسفالت شده است.

وی گفت: این طرح شامل ۱۰ هزار متر مربع زیرسازی و ۷ هزار و ۵۰۰ متر آسفالت است که با اعتباری بالغ بر ۲۱۵ میلیون تومان از محل اعتبارات نفت و گاز انجام شده است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 3 =