. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 3163 تاریخ انتشار : جمعه 6 شهریور 1394 | 20:35 ب.ظ

فرماندار عنبرآباد پیش از خطبه های نماز جمعه : شهرستان عنبرآباد در زمینه ی جذب اعتبارات با جذب ۳۱ میلیارد تومان بعد از شهرستان کرمان قرار دارد

محمد حجتی پور فرماندار عنبرآباد پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته دولت، تکبر و غرور را آفت کار مسئولین و وحدت و همدلی را عامل رشد،پیشرفت و بالندگی دانست. فرماندار عنبرآباد در ابتدای سخنان خود ضمن بیان خاطره ای ازدوران ریاست جمهوری شهید محمدعلی رجایی بیان داشت: وقتی مراسم تحلیف وی تمام شده […]

محمد حجتی پور فرماندار عنبرآباد پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته دولت، تکبر و غرور را آفت کار مسئولین و وحدت و همدلی را عامل رشد،پیشرفت و بالندگی دانست.
فرماندار عنبرآباد در ابتدای سخنان خود ضمن بیان خاطره ای ازدوران ریاست جمهوری شهید محمدعلی رجایی بیان داشت: وقتی مراسم تحلیف وی تمام شده و وارد دفتر ریاست جمهوری شدند، یادداشتی را به مسئول دفتر خود می دهدو از او می خواهد که هرچند وقت یکبار یادداشت را به وی (شهید رجایی) بدهد.مسئول دفتر ضمن کنجکاوی و مشاهده ی یادداشت این متن را می بیند:”
آقای محمدعلی رجایی!بدان که تو همان قابلمه فروش قبل از ریاست جمهوری هستی ؛ مبادا دچار غرور و تکبر شوی!”

حجتی پور ضمن بیان این خاطره آفت کار مدیریت و مسئولیت را تکبر،غرور و خودشیفتگی دانست که روند خدمت رسانی به مردم را کند و بعضأ باعث بسیاری از مسائل حاشیه ای و سیاست زدگی می شود.

وی عملکرد دوساله دولت را حول ۲ محور سیاست خارجی و سیاست داخلی دانسته و بیان داشت: در بحث سیاست خارجی مهمترین دستاورد دولت تدبیر و امید،پایان دادن به مذاکرات چندین ساله هسته ای بود که تأیید مقام معظم رهبری را نیز به دنبال داشت.

حجتی پور مهمترین امتیازات این مذاکرات سخت و نفس گیر را اینگونه بیان کرد: از بین رفتن اجماع سیاسی و تمنیتی که علیه کشور ما شکل گرفته بود. عقب نشینی همراه با ذلت آمریکا از مواضع خود در قبال جمهوری اسلامی ایران اثبات اقتدار و امنیت ملی ایران در سطح جهان و منطقه لغو ۶ قطعنامه ای که به ناحق علیه مملکت ما تصویب شده بود و همچنین خروج عزتمندانه ایران از فصل ۷ سازمان ملل متحد.

نماینده عالی دولت در عنبرآباد اشاره ای به برنامه های دولت در بحث مسائل مربوط به سیاست داخلی نیز کرده و بیان داشت: اسفند ماه امسال ۲ انتخابات مهم در پیش داریم که با یاری خدا، همت و همدلی مردم و مسئولین بتوانیم ضمن رعایت نمودن حق الناس مدنظر رهبری معظم انقلاب و حول محور قانون و قانونگرایی مجریان و امانتداران خوبی برای مردم عزیز باشیم.

حجتی پور در ادامه ضمن تبریک هفته دولت به مردم سرافراز و خدمتگزاران مردم به ویژه دولتمردان سخت کوش و خستگی ناپذیر عنوان کرد: امسال با پیگیری هایی که صورت گر فت ، شاهد قرار گرفتن شهرستان عنبرآباد بعد از شهرستان کرمان در زمینه ی جذب اعتبارات با جذب ۳۱ میلیارد تومان اعتبار بودیم که انشاءالله شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش و ارائه دهنده خدمت بی منت به مردم باشیم.

وی ادامه داد:درهفته دولت در استان کرمان ۶۹۷ پروژه به بهره برداری می رسد که از این مقدار ۵۱۰ پروژه ان متعلق به بخش خصوصی است.

وی پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در شهرستان عنبرآباد را ۷۱ پروژه در بخش های کشاورزی ، آب ، راه و شهرسازی، صنعت و معدن عنوان کرده و گفت: امروزه آن چیزی که به باعث رشد و توسعه و باندگی می شود ، وحدت است که امیدواریم با حمایت های مردم همیشه در صحنه شهرستان و پشتیبانی امام جمعه محترم شاهد رقم خوردن خدمات بدون منت و در خور شأن منطقه باشیم.

فرماندار عنبرآباد همچنین سیاست زدگی را آفتی جبران ناپذیر در راه توسعه و نشاط اجتماعی عنوان کرده و افزود:هدف همگی ما به عنوان فرزندان این شهرستان باید ارتقاء شهرستان در ابعاد مختلف فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی ، آموزشی و …با شد و هر مسئولی که بخواهد سیاسی کارانه عمل کند، ضمن منفور شدن در دیدگاه مردم ،در پیشگاه خداوند متعال نیز بخشیده نخواهد شد.

در این آئین عبادی و سیاسی نیز حجه الاسلام سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد ضمن تبریک هفته دولت به مردم و مسئولین ، عنبرآباد را جزو شهرستان های پیشرو در بحث اتحاد ، همدلی و همزبانی میان مردم و مسئولین ( به عنوان سرمایه های ماندگار)عنوان کرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =