. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 3278 تاریخ انتشار : دوشنبه 9 شهریور 1394 | 15:20 ب.ظ

از طرف برنامه خندوانه صورت می گیرد: ۳۶۰ میلیون تومان کمک بلا عوض جهت اجرای ابیاری تحت فشار در جنوب کرمان 

  به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان دکتر موسوی رئیس سازمان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به بحث بحران آب و اهمیت  سیستم های نوین ابیاری و تماس هایی که با وزارت جهاد کشاورزی و معاونت آب و خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی […]

 

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان دکتر موسوی رئیس سازمان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به بحث بحران آب و اهمیت  سیستم های نوین ابیاری و تماس هایی که با وزارت جهاد کشاورزی و معاونت آب و خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی داشتیم مقرر شد چند پروژه را به صورت پایلوت در مناطق محروم که ساکنان و مردم توانایی پرداخت خودیاری را ندارند  انجام دهیم .

وی گفت عوامل تولید کننده برنامه خندوانه و حامیان مالی این برنامه چند پروژه را در منطقه جنوب کرمان  عهده دار شدند در همین راستا عوامل تولید برنامه خندوانه با عزیمت به این منطقه از چند پروژه  ای که قرار بود به سیستم آبیاری مجهز شوند بازدید کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان اعتبار این پروژه ها  را ۸۵ درصد دولتی و ۱۵ درصد خودیاری عنوان کرد و افزود اسپانسر مالی شبکه نسیم  برنامه خندوانه سهم خودیاری چندین پروژه را تقبل کردند .

وی خاطر نشان ساخت  حدود ۱۸۰ هکتار از اراضی شهرستانهای رودبار و کهنوج که توانایی پرداخت خودیاری را نداشتند معرفی شد و مقرر گردید ۳۶۰ میلیون تومان کمک  بلا عوض به این پروژها اختصاص داده شود.

گفتنی است عوامل تولیدی برنامه خندوانه به مدت ۲ روز در منطقه حضور داشتند و با تصویربرداری از پروژهای پایلوت آبیاری تحت فشار مقرر گردید  بزودی برنامه ساخته شده از شبکه نسیم  پخش گردد. 

IMG_9385 IMG_9482 IMG_9512 IMG_9660 (1) IMG_9669

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − یک =