سینمای جیرفت با اکران فیلم محمد(ص) افتتاح می‌شود


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از خبرگزاری تسنیم از جیرفت، حجت الاسلام سید احمد حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فقط دو سالن مجتمع شهید مداحی پور جیرفت و مجتمع شهید میثم کهنوج توسط سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جنوب کرمان به تجهیزات سینمایی مجهز شدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: از این پس اکران فیلم‌های نمایشی در این دو سالن مجهز شده به تجهیزات سینمایی انجام می‌شود.
وی اعتبار تجهیز این دو سالن را ۲ میلیارد ریال دانست وخاطرنشان کرد: این اعتبار از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین شده است.
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه فیلم محمد رسول الله (ص) در این دو سالن اکران می شود تصریح کرد: با اکران فیلم محمد رسول الله (ص) این دو سالن کار خود را شروع می کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: مجتمع های فرهنگی در جنوب کرمان به تجهیزات سینمایی مجهز می شوند. شهرستان‌های جنوبی کرمان فاقد سینما است.