رضا سالاری فر معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری عنبرآباد: در بحث نظارت و ارزیابی از نانوائی ها ، شهر و روستا نداریم


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

رضا سالاری فر معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری عنبرآباد در جلسه تعزیرات آرد و نان این شهرستان ضمن مهم خواندن نظارت جدی بر روند کار نانوایان ، سلامت مردم را هدف اصلی این بازدیدها دانست.
رضا سالاری فر در این جلسه اظهار داشت: کیفیت ارائه نان سالم و بهداشتی به مردم به عنوان یک اصل مهم باید مدنظر نانوایان سطح شهرستان قرار گیرد.

وی رعایت بهداشت نانوایی ها را محدود به شهر ندانست و تأکید کرد:در بحث نظارت و ارزیابی از نانوائی ها ، شهر و روستا نداریم ؛بلکه رعایت اصول بهداشتی و تلاش برای پخت با کیفیت نان در تمامی نانوائی های شهر و روستا مورد انتظار است.

وی با اشاره به فصل کوچ عشایر، خاطر نشان کرد:با توجه به اظهارات رئیس شرکت تعاونی عشایری شهرستان عنبرآباد جمعیت زیادی از عشایر ساکن در سطح شهر و روستا ها با توجه به شروع فصل مدارس و… از ییلاق برگشته که به همان نسبت باید سهمیه آرد توزیعی برای شهرستان عنبرآباد افزایش یابد.

معاون فرماندار عنبرآباد با اشاره به رعایت بهداشت در مراکز پخت نان عنوان کرد: رعایت مسائل بهداشتی باید مهمترین اولویت بازدید از این گونه مراکز باشد ؛چرا که سلامت مردم را با هیچ چیزی معاوضه نخواهیم کرد.

وی همچنین از قطع سهمیه ی آن دسته از نانوائی هایی که دستگاه پخت نان را به حرارت غیر مستقیم تجهیز ننموده اند خبر داد که با جدیت هر چه تمام اجرابی خواهد شد.

در این جلسه همچنین مقرر شد حمل و نقل آرد برای نانوایی های روستا با هماهنگی و همکاری شرکت حمل و نقل خلیج فارس از طریق اداره تعاون روستایی صورت گیرد