امام جمعه بلوک:مساله هسته ای یک موضوع ملی است و نباید منحصر به یک گروه و یک جناح باشد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، امام جمعه بخش اسماعیلی ظهر دیروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه بخش اسماعیلی در مسجد جامع شهر بلوک ضمن دعوت همگی به رعایت تقوای اللهی خاطر نشان کرد یکی از ویژگی های شخص مومن رعایت مساوات و برابری با برادر دینی خود است.

حجه السلام نوزایی در ادامه با اشاره به نامه حضرت علی (ع)به محمد ابی بکر که در نامه آمده است برابری و مساوات را در حتی نگاهت مراعات کن تابزرگان در حمایت بی دلیل تو از ایشان طمع نورزند و مردم در انجام عدالت از تو مایوس نگردد.

امام جمعه بخش اسماعیلی در ادامه تصریح کرد مسولین باید حتی نگاها و اشارات و درود و تهنیت خود برابری و مساوات را رعایت کنند.
وی در خطبه دوم با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب گفت ایشان فرمودند که مساله هسته ای یک موضوع ملی است و نباید منحصر به یک گروه و یک جناح باشد وهمه مسولین موظفند در بحث موضوع هسته ای تلاش کنند که عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ شود و مشکلات یکی پس از دیگری با همدلی و همزبانی بین مردم و مسولین مرتفع شود
وی در ادامه به موضوع تعلیق تحریم ها اشاره کردند و افزودند بحث آمریکایی مبنی بر تعلیق تحریم ها، از ابتدا مسئله ما این نبوده است، ما تأکید داشتیم که تحریم ها باید برداشته شوند و نه تعلیق.
حجه السلام نوزایی در ادامه با اشاره به راهپیمایی میلیونی مردم تهران بعد ازنماز عید سعید فطر که به امامیت آیت الله مفتح بعد از سخنرانی شهید باهنر که پیرامون اوضاع کشور بود راهپیمایی با شکوه مردم آغاز شد واین راهپیمایی و تظاهرات روزهای بعد زیمینه برای وقوع حادثه ۱۷ شهریور فراهم کرد که دسترژیم بار دیگر به خون مردم رنگین شد.
وی در پایان از مسیولین درخواست کرد برای توسعه و آبادانی و انجام کارهای فرهنگی عنایت ویژه ای به بخش اسماعیلی داشته باشند که در آینده نزدیک باهمت و تلاش مسولین شاهد پیشرفت بخش باشیم .