. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 3376 تاریخ انتشار : جمعه 13 شهریور 1394 | 19:43 ب.ظ

تیم فوتبال ایثار جیرفت با شکست نماینده گلستان در جام حذفی کشور ، حریف فولاد خوزستان شد

به گزارش سایت کنارصندل، عصر دیروز در دومین هفته مسابقات فوتبال جام حذفی تیم فوتبال ایثار جیرفت که اولین حضور خود در رقابت های جام حذفی کشور را تجربه می کند در حضور حدود دو هزار تماشاگر به مصاف رقیب خود تیم فوتبال شیرین فراز آق قلا از استان گلستان رفت. شاگردان علی سالاری در […]

به گزارش سایت کنارصندل، عصر دیروز در دومین هفته مسابقات فوتبال جام حذفی تیم فوتبال ایثار جیرفت که اولین حضور خود در رقابت های جام حذفی کشور را تجربه می کند در حضور حدود دو هزار تماشاگر به مصاف رقیب خود تیم فوتبال شیرین فراز آق قلا از استان گلستان رفت.

شاگردان علی سالاری در این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسیدند و گله ای این بازی را رامین محمدی از روی نقطه پنالتی در نیمه اول و گل دوم را علیرضا بدخشان(کاپیتان ایثار) اواسط نیمه دوم با استفاده از یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.

علی سالاری مربی تیم فوتبال ایثار جیرفت در حاشیه این مسابقه به خبرنگار دقیانوس گفت:بازیکنان ما از پانزدهم ماه رمضان و به مدت ۴ هفته در حال تمرین شدید وزنه برداری و بدن سازی بودند تا برای بازیهای جام حذفی و لیگ سه اماده شویم و طی این مدت هم سه بازی تدارکاتی انجام دادیم .
وی افزود در بازی اول ما با صنعت نفت بود که با انصراف این تیم به دور بعد راه یافتیم و در بازی دوم که با شیرین فراز گلستان در ورزشگاه تختی دیدار کردیم.
سالاری بیان داشت مواردی از بازیکنان خواسته بودیم را بدون استرس و شتابزدگی انجام دادند و چون برای اولین بار این مسابقه در جیرفت رخ داده بود در نیمه اول محتاط تر بازی کردیم و در نیمه دوم بازی از موقعیت های به دست آمده استفاده لازم را بردیم و با تعصب ، همدلی و غیرت جیرفتی به خوبی توانستیم بر حریف پیروز شویم تا در هفته آینده با روحیه بالا به مصاف فولاد خوزستان در مرحله یک شانزدهم نهایی برویم.
از تمامی تماشاگران جیرفتی که ۹۰ دقیقه تیم را تنها نگذاشتند تشکر می کنم و برای پیروزی های آینده در لیگ دسته سه و جام حذفی به حمایت های بی دریغ آنان نیاز داریم.

سلحشور سالاری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت نیز در حاشیه این مسابقه به خبرنگار ما گفت: این پیروزی نشان از استعداد و توان بالای ورزشکاران این شهرستان دارد.
وی افزود: تیم فوتبال جیرفت با قهرمانی در لیگ برتر استان کرمان جواز حضور در مسابقات جام حذفی کشور را کسب کرد و از استان کرمان تیم های ایثار جیرفت و مس نوین کرمان توانستند به مسابقات فوتبال جام حذفی کشور راه یابند.
وی گفت:نماینده شهرستان جیرفت با این برد حریف تیم لیگ برتری فولاد خوزستان خواهد شد که متعاقبا پس از انجام قرعه کشی در روز یک شنبه مکان و زمان انجام بازی مشخص خواهد شد که به احتمال زیاد روز ۲۱ یا ۲۲ شهریور است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 15 =