جلسه دیدار مردمی و گزارش عملکرد نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در هوکرد برگزار شد / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

جلسه دیدار مردمی و گزارش عملکرد فرج الله عارفی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد شب گذشته در مسجد شهید تراب شیرازی روستای شهیدپرور هوکرد برگزار شد.
مهران عسکرپور پیش از سخنان نماینده گفت : وظیفه یک نماینده قانونگذاری و نظارت بر اجرای صحیح قانون است.

وی گفت: قطار توسعه جیرفت با تلاش نماینده کنونی و نمایندگان گذشته به حرکت در آمده اما هنوز به مقصد اصلی نرسیده است.
عسکرپور بیان کرد: نماینده شما مردم ولایی بدون توجه به تخریبها در آرامش کارها را جلو برده است و در مسیر توسعه نیاز اصلی وحدت است که همه باید این اصل را برای پیشرفت جیرفت رعایت کنیم.

وی اظهار داشت: برخی ها همسویی دولت را برای تخریب بکار میبرند اما امروز میبینیم نماینده شما که همسوی دولت هم نبود در بحث جذب اعتبارات ماده واحده برای شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد بیش از ۷۰میلیارد تومان اختصاص یافت که رتبه دوم استان را داشته ایم.

در ادامه فرج الله عارفی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن برشمردن مقام شامخ شهدا گفت: امانتی که مردم به من سپرده اند امیدوارم که این امانت را به خوبی پاسداری کنم.
وی بیان کرد: منیتها بود که باعث عقب ماندگی این منطقه شد و بنده بجای پرداختن به منیت به مردم پرداختم.
عارفی گفت: هر نماینده ای در گذشته یک نطق داشته اما بنده ۱۶ نطق داشته ام وقضاوت بر عهده شما مردم است و در جلسات خصوصی که با مسؤلان داشته ام باجدیت از حقوق مردم دفاع کرده ام و به اندازه ای که در این ۳ سال و اندی کار شده تاکنون کار نشده این را با سند میگویم.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد سپس با بیان عملکرد سه ساله دوران نمایندگی خود سخنان خود را به پایان برد.( گزارش عملکرد نماینده در خبری دیگر به اطلاع میرسد)

IMG_6755 IMG_6758
IMG_6771 IMG_6784 IMG_6794 IMG_6761IMG_6803