مدیر شرکت شهرک های کشاورزی جنوب کرمان معرفی شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارشسایت کنارصندل ، با حضور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کشاورزی کشور و مسئولین بخش کشاورزی ، آقای مهندس افشار زاده به عنوان رئیس شرکت شهرک های کشاورزی جنوب کرمان معرفی شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان در حاشیه این آئین تصریح کرد: تولید سالانه بیش از چهار و نیم میلیون تن انواع محصولات کشاورزی نشان از ظرفیت بالای این منطقه دارد که موجب شد تا شعبه شرکت شهرک های کشاورزی در این منطقه راه اندازی شود.
وی گفت: یکی دیگر از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی احداث مجتمع های کشاورزی، دامداری و شیلات است و جنوب کرمان نیز پتانسیل های بالقوه ای در این حوزه ها دارد.
وی بیان کرد: جنوب کرمان در ۱۰ محصول رتبه اول تا سوم تولید کشور را دارد و یکی از قطب های کشاورزی کشور محسوب می شود.
وی با بیان این که جنوب استان در تولید دو محصول در کشور استثناست گفت: تولید دو محصول حنا و وسمه در جنوب کرمان بسیار معروف بوده و رتبه اول کشور را دارد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان افزود: یکی از نیازهای جنوب کرمان الگوهای احداث مجتمع های گلخانه ای، دامی و شیلاتی است که امیدواریم شرکت شهرک های کشاورزی در این زمینه جنوب کرمان را حمایت کند.
وی از اجرای طرح پایلوت شهرک صنعتی کشاورزی در جنوب کرمان خبر داد و گفت: این طرح برای اولین بار به صورت پایلوت در جنوب کرمان در حال اجراست.

IMG_0658