امام جمعه اسماعیلی: یاد خدا بودن نباید از زندگی مردم بیرون برود


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

 

 نوزایی

 

به گزارش سایت کنارصندل ،ظهر امروز امام جمعه بخش اسماعیلی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه در مسجد علی ابی طالب شهر بلوک ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی با اشاره به اینکه که افراد متقین و پرهیزکاران در هر حال مشغول ذکر خدا هستند و ذکر قلبی و یاد خدا بودن نباید از زندگی مردم بیرون برود با اشار به آیه قران گفت: نماز را بپا دارید به راستی نماز مردم از فحشا دور می کند که ذکر خدا بالاترین ذکر است.

نوزایی بیان کرد: از ابوحمزه ثمالی نقل شده است که امام صادق(ع) فرمودند امام سجاد را در حال نماز دیدم که عبایش از دوشش افتاد و بعد از اتمام نماز گفتم ای فرزند رسول خدا چرا عبایت بر دوش نبود فرمود وای بر تو می دانی من در مقابل چه کسی ایستاده ام در حال ذکر خدا بودم و فرمود انسان باید صبح و شام در حال ذکر خدا باشد.
وی افزود: خداوند متعال به موسی فرمود ای موسی به این دنیا خوش مباش و دلت را به این دنیا خوش مکن و ترک ذکر من نکن که ترک ذکر خدا دل ها را سنگ می کند.

 

امام جمعه بخش اسماعیلی با اشاره به شهادت امام جواد (ع) امام نهم شیعیان این ایام را تسلیت گفتند و افزودند: آن بزرگوار در سن ۷سالگی به امامت رسیدند و رهبری جامعه اسلامی و شیعیان را بر عهده گرفته اند و ۱۷ سال امامت نمود و این امام سرآمد خوبان عالم بود.

وی به القاب امام جواد (ع) اشاره کردند و خاطر نشان کردند: بخاطر با تقوا بودن لقب تقی دادند و به ابن رضا به خاطر پدر بزگوارش امام هشتم نیز مشهور بودند.

امام جمعه بخش اسماعیلی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع)و حضرت فاطمه (س)این مناسبت را به مردم تبریک گفت و افزود: حضرت رسول اکرم (ص)خطاب به امیر المومنین فرمود ای علی مژده بده که خود خداوند ازدواج توی علی را بر عهده گرفت و یکی از ملائک در عرش فریاد بر آورد که شاهد باشید که فاطمه را به عقد علی در آوردم.