. پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 3609 تاریخ انتشار : جمعه 20 شهریور 1394 | 10:18 ق.ظ

تا ساعاتی دیگر دیدار تیمهای فوتبال فولاد خوزستان و ایثار جیرفت / احمد زحمتکشان مربی فوتبال :صرف نظر از نتیجه بازی، مهم اهمیت این بازی در تاریخ فوتبال جیرفت است

به گزارش سایت کنارصندل، دیدار تیمهای فوتبال فولاد خوزستان و ایثار جیرفت کرمان از مرحله یک شانزدهم جام حذفی باشگاه های ایران ازساعت ۱۸:۴۵دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز شروع می شود. دراگان اسکوچیچ بعدازظهر پنجشنبه درنشست خبری قبل ازبازی اظهارداشت : با توجه به اینکه لیگ برتر را خوب شروع نکردیم تیم فوتبال […]

به گزارش سایت کنارصندل، دیدار تیمهای فوتبال فولاد خوزستان و ایثار جیرفت کرمان از مرحله یک شانزدهم جام حذفی باشگاه های ایران ازساعت ۱۸:۴۵دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز شروع می شود.
دراگان اسکوچیچ بعدازظهر پنجشنبه درنشست خبری قبل ازبازی اظهارداشت : با توجه به اینکه لیگ برتر را خوب شروع نکردیم تیم فوتبال ایثار جیرفت رادست کم نخواهیم گرفت .
درهمین نشست محمدعلی سالاری گفت : بازی با تیم فوتبال فولاد خوزستان برای ما افتخار بزرگی است و ما برای باختن به اهواز نیامده ایم زیرا جام حذفی ، جام شگفتی ها است و ما هم به این اصل اعتقاد داریم .

IMG_4237

احمد زحمتکشان پیشکسوت و تنهامربی جنوب استان که دارای مدرک درجه Aآسیا میباشد با توجه به اهمیت این بازی گفت: صرفنظر از نتیجه بازی، مهم اهمیت این بازی در تاریخ فوتبال جیرفت است چرا که فولاد اهواز بزرگترین تیمی است که در مقابل یک تیم جیرفتی قرار میگیرد.

وی گفت: اگر واقع بینانه بخواهیم به این بازی نگاه کنیم همه شرایط به نفع فولاد است از میزبانی گرفته تا اینکه فولاد تیمی لیگ برتری است که سال گذشته نماینده کشور در جام آسیا بوده و امکانات این تیم اصلا قابل قیاس با تیم ایثار جیرفت نیست اما چیزی که هست فوتبال قابل پیش بینی نیست و روی دیگری هم دارد و امیداوارم امروز این بازی آن روی دیگرش را نشان دهد.

زحمتکشان افزود: در گذشته تیمهای بزرگی همچون سپاهان و تهرانجوان برای بازی دوستانه به جیرفت آمده اند اما بازی با تیم بزرگ فولاد اتفاق مبارکی در تاریخ ورزش جیرفت است.

وی یادآور شد که فوتبال امروزه بر پایه امکانات و سرمایه میتواند رشد داشته باشد که متاسفانه در جیرفت علی رغم استعدادهای فراوان این سرمایه وجود ندارد.

این مربی فوتبال اضافه کرد: هر نتیجه ای که بدست آید این بازی اثراتی مثبت در جامعه فوتبال جیرفت خواهد داشت اولین آن میتوان به خودباوری جوانان این شهر اشاره کرد و همچنین بعد از این بازی وظیف مسئولان است که اهتمام بیشتری برای رشد و توسعه فوتبال و مهمتر از همه برنامه ریزی مدون و منظم برای این مهم در شهر جیرفت و جنوب استان داشته باشند.

گفتنیست احمد زحمتکشان مدرس دانشگاه هم اکنون دارای یک مدرسه استعدادیابی فوتبال در جیرفت میباشد که به پرورش استعدادهای فوتبالی این شهر مشغول است.

ایشان همچنین با مربی تیم ایثار در تماس است و نکات لازم را یادآوری میکند. 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + بیست =