انتصاب محمد محسن بیگی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمان


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

taghizade_1

 

به گزارش سایت کنارصندل، مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در گفت و گو با خبرگزاری برنا از کرمان گفت: صبح امروز گردهمایی معاونین اداره کل آموزش و پرورش از سال ۱۳۵۷ تا کنون در سیرچ در حال برگزاری بود که مطلع شدیم آقای محمد محسن بیگی به سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان منصوب شده است.

عباس تقی‌زاده با اعلام این خبر، افزود: مراسم معارفه صبح پنج شنبه برگزار خواهد شد و تا آن زمان یکی از معاونین وزارت‌خانه برای شرکت در مراسم به کرمان خواهد آمد.

وی با اشاره به نزدیک بودن به فصل آغاز مدارس اضافه کرد: امسال جشن شکوفه‌ها در روز ۳۱ شهریور در شهر سرچشمه برگزار خواهد شد و تا قبل از این جشن مدیرکل جدید باید مشغول به کار شود.

تقی‌زاده با بیان اینکه آقای سید داوود ملکی با حفظ به عنوان سمت سرپرست اداره کل آموزش و پرورش منصوب شده بود، خاطر نشان کرد: آقای محسن بیگی نیز معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل بوده است و آقای ملکی نیز معاون پرورشی اداره کل هستند که با حفظ سمت به عنوان سرپرست منصوب شدند.

وی از کناره‌گیری خودش از روز ۱۶ شهریور ما از سمت مدیریت روابط‌عمومی اداره کل خبر داد و عنوان کرد: آقای ملکی استغفای بنده را نپذیرفتند و متنظر تصمیم آقای محسن بیگی می‌مانم.