. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 3746 تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهریور 1394 | 19:23 ب.ظ

ﺣﺠﺔ الاسلام شهدادنژاد مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) جیرفت: در این حوزه بیش از ۲۰۰ طلبه مشغول به تحصیل هستند

به گزارش سایت کنارصندل، ﺣﺠﺔ الاسلام جهانگیر شهدادنژاد مدیر حوزه علمیه امام صادق ع شهرستان جیرفت در گفتگو با سایت کنارصندل گفت: این حوزه شامل سطح یک ودو یعنی پایه های اول تا نهم از اول شهریور دروس خود را آغاز نموده است که بیش از ۲۰۰ طلبه مشغول به تحصیل هستند. وی گفت: سطح۲ […]

به گزارش سایت کنارصندل، ﺣﺠﺔ الاسلام جهانگیر شهدادنژاد مدیر حوزه علمیه امام صادق ع شهرستان جیرفت در گفتگو با سایت کنارصندل گفت: این حوزه شامل سطح یک ودو یعنی پایه های اول تا نهم از اول شهریور دروس خود را آغاز نموده است که بیش از ۲۰۰ طلبه مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: سطح۲ حدود سه سال همزمان با شهرستان رفسنجان راه اندازی شده است که قبل از آن فقط درمرکز استان بوده است و همچنین طی این سه سال اخیر امتحانات مدارج علمی و استادی درهمه سطوح و نیز امتحاناتی که طلاب می بایست به قم بروند و امتحان بدهند در جیرفت وکرمان برگزار میشود که الحمدالله نتایج خوبی داشته است.

مدیر حوزه علمیه امام صادق ع شهرستان جیرفت بیان کرد: سطح سه که شامل پایه ده و آخرین پایه درسی حوزه می باشد ان شاالله با همکاری و پیگیری امام جمعه محترم جیرفت که مسئول حوزه های علمیه جیرفت میباشند سال آینده راه اندازی خواهدشد.

ﺣﺠﺔ الاسلام شهدادنژاد اظهار داشت: حوزه علمیه امام صادق ع این آمادگی را دارد برنامه های فرهنگی و مذهبی بیش از۱۳۰ مدرسه و مسجد تحت پوشش خود قراردهد.درحال حاضر قریب به بیست استاد و کادر درحال تدریس و خدمت میب اشند از این تعداد ۴نفرغیربومی هستند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =