فرماندار جیرفت در نشست شورای پشیبانی سواد آموزی: بیش از ۴۰ هزار نفر در جیرفت بی‌سواد هستند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، احمد امینی روش بعد از ظهر امروز در نشست شورای پشیبانی سواد آموزی شهرستان جیرفت اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی در جیرفت موظف هستند که سواد آموزی را همراهی کنند.
فرماندار جیرفت بیان کرد: نخستین گام در این راستا داشتن یک آمار حقیقی است که مبنای کار در سواد آموزی باشد که این مهم نیازمند همکاری بخشداران و دهیاران است تا مبنای تصمیم‌گیری در کارهای بعدی قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: نهضت سوادآموزی از یادگارهای امام راحل است که امیدواریم به‌زودی شاهد ریشه‌کنی بی‌سوادی در جامعه باشیم و خواسته ایشان محقق شود.
امینی روش تصریح کرد: آنچه می‌تواند رضایت‌مندی جامعه اسلامی را به دنبال داشته باشد ریشه‌کن کردن بی‌سوادی است.
وی با بیان اینکه افراد بالای ۵۰ سال هم نباید بی‌سواد باشند بیان کرد: باید با استفاده از فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری متولیان آموزش و پرورش را یاری کنیم، تلاش شود تا جامعه هدف که می‌توانند در تولید و آبادانی نقش ایفا کنند در دستور کار قرار بگیرند.
امینی روش افزود: تحصیل و علم در شاخصه‌های توسعه پایدار یک کشور نقش اساسی دارد و بهترین سرمایه یک کشور نیروهای تحصیل کرده هستند که می‌تواند در رشد هر جامعه تأثیرگذار باشد و این کار نیازمند مشارکت همه اقشار و دستگاه‌های اجرایی است تا همکاری کنند و بینش مردم بالا برده شود.
فرماندار جیرفت عنوان کرد: بیش از ۴۰ هزار نفر در جیرفت بی‌سواد هستند که امیدواریم با اقدامات انجام شده برای سوادآموزی کاری انجام شود.