نادر ملایی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری عنبرآباد: لازمه ی تحقق امر کمک رسانی به نیازمندان، درک شرایط زندگی آنان است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، نادر ملایی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشن عاطفه ها ضمن اشاره به انفاق از مهمترین اوصاف پرهیزگاران ،درک شرایط زندگی فقرا و نیازمندان را لازمه ی تحقق امر کمک رسانی به آنان دانست.
نادر ملایی گفت: تلاش برای درک شرایط زندگی فقرا و نیازمندان یکی از مهمترین عواملی است که سبب برداشتن گام های مثبت در زمینه امر امداد رسانی به آنان خواهد شد.
وی ضمن اشاره به برگزاری جشن عاطفه ها اولین و مهمترین درس در این روز را احسان ، نیکوکاری و انفاق دانست که ضمن عملیاتی شدن فریضه ای تحت عنوان انفاق، دانش آموزان به صورت عملی با احسان و نیکوکاری آشنا و درکنار تحصیل و آموزش با این کار نیک و خیر خوگرفته و بزرگ شوند.
ملایی ادامه داد:جشن عاطفه ها برگزار می شود که دانش آموزان به عنوان خیر در عرصه اجتماعی حضور خود را جشن می گیرند، تا با این حضور هیچ فردی به دلیل نداشتن و نداری از نعمت سواد و یادگیری محروم نماند و همه دانش آموزان بتوانند با حضور در سنگرهای علم و دانش آینده ساز جامعه اسلامی باشند.
وی ضمن تقدیر و تشکر از برنامه ریزی ها و تلاش های مناسب صورت گرفته توسط کمیته امداد امام(ره) و آموزش و پرورش برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این جشن اظهار داشت: قطعا در این خصوص یاری و حمایت سایر دستگاه ها نیز لازمه ی کار خواهد بود و همگان باید در راستای کمک به دانش آموزان محروم و مستمند در راستای آغاز باشکوه و شاداب سال تحصیلی اقدام کنند.
در این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان،ضمن بیان نقطه نظرات خود، قول مساعدت و همکاری خود و کارکنان تحت امر را دراین خصوص بیان داشتند. گفتنی است که جشن عاطفه ها در شهرستان عنبرآباد در روزهای پنجشنبه ۲۶/۰۶ در محل دفاتر و پایگاه های کمیته امداد، روز جمعه در محل برگزاری نماز جمعه و همچنین روز چها شنبه ۰۸/۰۷در تمامی مدارس شهرستان برگزار خواهد