. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 3864 تاریخ انتشار : شنبه 28 شهریور 1394 | 14:54 ب.ظ

نشست شورای ورزش شهرستان جیرفت برگزار شد

به گزارش سایت کنارصندل ، صبح امروز احمد امینی روش فرماندار جیرفت در نشست شورای ورزش شهرستان جیرفت گفت: با نگاه ویژه مسئولان قطعا در بخش ورزش و بهبود اوقات فراغت در جنوب استان و شهرستان جیرفت گام‌های بهتری بر می‌داریم. امینی روش با انتقاد از عدم وجود نگاه عادلانه به جنوب استان در طی […]

به گزارش سایت کنارصندل ، صبح امروز احمد امینی روش فرماندار جیرفت در نشست شورای ورزش شهرستان جیرفت گفت: با نگاه ویژه مسئولان قطعا در بخش ورزش و بهبود اوقات فراغت در جنوب استان و شهرستان جیرفت گام‌های بهتری بر می‌داریم.

امینی روش با انتقاد از عدم وجود نگاه عادلانه به جنوب استان در طی ادوار مختلف اظهار داشت: جنوب استان از این حیث مورد کم‌لطفی قرار گرفته و نه‌تنها در بخش ورزش بلکه شهرستان‌های جنوبی در بخش راه‌سازی و جاده‌ها و حتی مسئله حساس آب با این نگاه ناعادلانه روبه‌رو هستند.

وی با اشاره به وجود معادن مهمی همچون مس و گل‌گهر در استان گفت: وقتی این معادن عظیم در مجموعه استان کرمان هستند، نعمت وجود آنها باید برای همه استان باشد و اگر جنوب استان در بحث ورزش اسپانسر داشت، اکنون ما شاهد بروز برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در این شهرستان‌ها نبودیم و برخی جوان‌های ما به جای حرکت در مسیرهای اشتباه در مسیر ورزش و سعادت حرکت می‌کردند.

فرماندار جیرفت بیان داشت: ورزش ابزاری برای رونق شادی و نشاط در جامعه است، جیرفت با جمعیت بیش از ۳۰۰ هزار نفر در بحث اعتبارات و منابع مالی کمتر مورد توجه قرار گرفته و همان‌گونه که به ورزش نگاه عدالت محوری در همه بخش‌ها و مناطق استان شده در این زمینه هم از ورزش جیرفت باید حمایت بیشتری داشته باشید.

امینی‌روش اظهار کرد: ما از مجموعه استان انتظار داریم به جنوب استان نگاه ویژه‌ای داشته باشند ما اگر امکانات و زیرساخت‌های خود را تقویت کنیم قطعا در بخش ورزش و بهبود اوقات فراغت در جنوب استان و شهرستان جیرفت گام‌های بهتری بر می‌داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم جمعی از افراد توانمند و خیر با حضور در هیئت‌های ورزشی از ورزش شهرستان حمایت کرده‌اند و اگر حمایت‌های این افراد نبود قطعا ورزش در شهرستان جیرفت در این وضعیت قرار نداشت.

در نشست شورای ورزش شهرستان جیرفت تفاهم‌نامه‌ای به منظور اجرا و آغاز به‌کار آکادمی‌های ورزش جیرفت بین اداره کل ورزش و جوانان استان و فرماندار و اداره ورزش شهرستان جیرفت به امضا رسید تا با اختصاص بیش از ۵۴۰ میلیون ریال به حساب هیئت‌های ورزشی آکادمی‌های ورزش شهرستان جیرفت از ۲۹ شهریور ماه فعالیت خود را آغاز کنند.

zzzzzلzzzzzvxx

12vx

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =