. سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 3941 تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مهر 1394 | 05:54 ق.ظ

آغاز برنامه های هفته دفاع مقدس در بخش اسماعیلی

به گزارش سایت کنارصندل، در حوزه شهید مفتح بلوک برنامه های هفته دفاع مقدس کلید خورد. امام جمعه بخش اسماعیلی ضمن تسلیت شهادت امام باقر (ع) و گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: فرزندان این امت هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدن و رشادت کردن و ما امروز وظیفه داریم که از ارزشهای اسلام ناب محمدی […]

به گزارش سایت کنارصندل، در حوزه شهید مفتح بلوک برنامه های هفته دفاع مقدس کلید خورد.

امام جمعه بخش اسماعیلی ضمن تسلیت شهادت امام باقر (ع) و گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: فرزندان این امت هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدن و رشادت کردن و ما امروز وظیفه داریم که از ارزشهای اسلام ناب محمدی و رشادت های آن عزیزان را در هفته دفاع مقدس گرامی بداریم .

نوزایی با اشاره به ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ که عراق با حمله هوایی به خاک ایران قسمت هایی از جنوب و غرب را اشغال کرد گفت ما در ابتدای جنگ حتی سیم خاردار هم نداشتیم و سالهایی بعد از پیروزی انقلاب بود که ما قطعا به آرامش سیاسی و امنیتی نیاز داشتیم اما عراق به کمک همپیمانانش به ایران حمله کرد و ما درگیر این جنگ تحمیلی شدیم .

امام جمعه بخش اسماعیلی اهداف حمله به عراق از جمله اقتصادی، بدبین کردن افکار جهان نسبت به امام و انقلاب و جلو گیری از پیشرفتهای این نظام و انقلاب بود و هشت سال بچه های ما با دست خالی و با سلاح ایمان در جلو ابر قدرتهای جهان ایستادند و از حدود چهل کشور ما اسیر جنگی داریم یعنی دنیا در مقابل ما بود.

نوزایی با اشاره به اینکه جنگ نرم امروز خیلی سخت تر از جنگ فیزیکی هشت سال دفاع مقدس است خاطر نشان کرد امروز خاکریز ها دیگر مشخص نیست و دشمن با رویکرد جدید و حتی با شعار های اساسی این انقلاب آمده است وجنگ فرهنگ است .

وی افزود اگر امروز سردمداران امریکا حرف از گزینه های روی میز میزند ومی گویید گزینه نظامی روی میز است این حرف پوچی است امریکا جرات حمله نظامی به ایران را ندارند اگر یک درصد فکر میکرد که موفق می شورد این کار را می کرد جوانان غیور این مملکت در هشت سال دفاع مقدس امتحان خود را پس دادند و امروز شش کشور بزرگ جهان در مقابل ایران مذاکره را در پیش گرفته اند و از پیشرفت های ایران در عرصه های نظامی ،علمی و فضایی و هسته ای ما می ترسند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =