. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 3944 تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مهر 1394 | 06:18 ق.ظ

فرماندار جیرفت :جشن شکوفه‌ها و جشن غنچه‌ها عامل طراوات و شادکامی را در بهار تحصیلی فراهم می آورد.(تصاویر)

به گزارش سایت کنارصندل، صبح دیروز در مراسم جشن شکوفه‌ها و جشن غنچه‌ها فرماندار جیرفت گفت :جشن شکوفه‌ها و جشن غنچه‌ها عامل طراوات و شادکامی را در بهار تحصیلی فراهم می آورد. امینی روش اظهار داشت: روز شکوفه‌ها با حضور دانش‌آموز کلاس اولی و جشن غنچه‌ها با حضور نوآموزان پیش دبستانی در مدارس عامل طراوات و […]

به گزارش سایت کنارصندل، صبح دیروز در مراسم جشن شکوفه‌ها و جشن غنچه‌ها فرماندار جیرفت گفت :جشن شکوفه‌ها و جشن غنچه‌ها عامل طراوات و شادکامی را در بهار تحصیلی فراهم می آورد.

امینی روش اظهار داشت: روز شکوفه‌ها با حضور دانش‌آموز کلاس اولی و جشن غنچه‌ها با حضور نوآموزان پیش دبستانی در مدارس عامل طراوات و شادکامی را در بهار تحصیلی فراهم می آورد.

 

وی افزود: امیدوارم با تلاش معلمان، مدیران و دست اندرکاران آموزش و پرورش در فضای آموزشی شاهد رشد، تعالی و بالندگی دانش‌آموزان باشیم.

 

وی با بیان اینکه معلمان نقش اصلی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان دارند، تصریح کرد: به اولیا و پدر و مادران دانش‌آموزان می‌گویم همکاری نزدیک اولیا، مربیان و معلمان می‌تواند در تربیت دانش‌آموزان مؤثر باشد.

 

دراین مراسم مسئولان در یک حرکتی زیبا و پسندیده همزمان با فرارسیدن ۳۱شهریورماه وآغاز شروع سال تحصیلی به پاس قدردانی از زحمات همه معلمان بار دیگر در کلاس درس امروز پشت نیمکت‌های مدرسه نشستند ومراسم معارفه وحضور غیاب انجام گردید

 

aaaa99%2023 

aaaa99%2012 aaaa99%2021

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =