. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 3970 تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 مهر 1394 | 04:58 ق.ظ

مدیر حوزه علمیه جیرفت: خواص باید مردم را به سمت بصیرت افزایی ببرند

مدیر حوزه علمیه جیرفت با بیان این که هدف دشمن از مذاکرات نفوذ در ایران است، گفت: بحث هسته ای برای آمریکا و کشورهای غربی یک بهانه است و هدف اصلی دشمن از این مذاکرات این است که می خواهد به کشور نفوذ و اسم اسلامی بودن را از کشور ایران پاک کند. به گزارش […]

مدیر حوزه علمیه جیرفت با بیان این که هدف دشمن از مذاکرات نفوذ در ایران است، گفت: بحث هسته ای برای آمریکا و کشورهای غربی یک بهانه است و هدف اصلی دشمن از این مذاکرات این است که می خواهد به کشور نفوذ و اسم اسلامی بودن را از کشور ایران پاک کند.
به گزارش سایت کنارصندل، حجت الاسلام جهانگیر شهداد نژاد مدیر حوزه علمیه جیرفت در رابطه با موضوع مذاکرات گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید مذاکرات برای رفع تحریم باشد.
وی افزود: بعضی از مسؤولان فکر نکنند که مذاکره برای رفع تحریم نیست بلکه اساس مذاکرات زمانی برای مملکت اسلامی معنا دارد که آن ها دست از تحریم علیه ایران بردارند.
حجت الاسلام شهداد نژاد با توجه به این که مسؤولان باید به صحبت های مقام معظم رهبری عمل کنند، اظهار داشت: اگر کسی در کشور ایران برخلاف منافع اسلامی عمل کند و کاری بکند که منافع ملی به خطر بیفتد، این فرد دیگر قابل اعتماد نیست.
مدیر حوزه علمیه جیرفت بیان داشت: مردم و خواص سعی کنند که هیچ موقع از رهبر کبیر انقلاب جلو نزنند زیرا مقام معظم رهبری زمانی صحبتی را مطرح می کند که از تمام موازین آن اطلاع دارد.
وی با اشاره به این که خواص باید مردم را به سمت بصیرت افزایی ببرند، یادآور شد: مبلغان و خواص جامعه زمانی با مردم در باره مذاکرات صحبت کنند که از اطلاعات کافی برخوردار باشند.
کارشناس مسائل دینی تأکید کرد: برجام یکی از موضوعات مهم کشور محسوب می شود و مجلس باید بهترین تصمیم را برای این موضوع مهم بگیرد تا از منافع ملی کشور دفاع کند.
وی با توجه به این که مجلس باید خطوط قرمز را در نظر داشته باشد، یادآور شد: مجلس نباید به راحتی درباره موضوع برجام تصمیم بگیرد بلکه باید برنامه ها کشور و صحبت های مقام معظم رهبری را گوش دهد و متناسب با آن تصمیم بگیرد.
استاد حوزه علمیه جیرفت بیان داشت: مسؤولان نباید با بحث برجام مباحث دفاعی و امنیتی کشور را به خطر بیندازند زیرا موضوع دفاعی کشور از خطوط قرمز محسوب می شود.
مدیر حوزه علمیه جیرفت با بیان این که هدف دشمن نفوذ در ایران است، خاطرنشان کرد: بحث هسته ای برای آمریکا و کشورهای غربی یک بهانه است و هدف اصلی دشمن از این مذاکرات این است که می خواهند به کشور نفوذ کنند و اسم اسلامی بودن را از کشور ایران پاک کنند.
وی اظهار داشت: روحانیان افزون بر این که باید از مسائل روز دنیا با خبر باشند باید سعی کنند که مردم را به سمت بصیرت افزایی بکشانند و آن ها را با مسائل کشور آشنا کنند.
وی در پایان گفت: ضرر رساندن به اسلام یکی از اهداف بزرگ کشورهای غربی بوده و مباحثی همچون مذاکرات بهانه کشورهای ۵+۱ است و مسؤولان نباید با مسائلی همچون پیشرفت اقتصادی کشورهای دیگر را به کشور دعوت کنند و راه نفوذ را بر آن ها باز کنند و اگر هم دعوت می کنند باید آن ها را زیر نظر داشته باشند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سه =