. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 3997 تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | 15:43 ب.ظ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جیرفت: جشنواره فرهنگی قرآن و عترت به مدت یک هفته در دهه پایانی آذر ماه برگزار می شود

به گزارش سایت کنارصندل، حجت الاسلام جعفر نیک نفس رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جیرفت صبح امروز(۴شهریور) گفت: با توجه به رویکرد معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در جهت ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی، اقدام به برگزاری جشنواره فرهنگی قرآن و عترت در جنوب کرمان به مدت یک هفته در دهه […]

نیکنفس

به گزارش سایت کنارصندل، حجت الاسلام جعفر نیک نفس رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جیرفت صبح امروز(۴شهریور) گفت: با توجه به رویکرد معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در جهت ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی، اقدام به برگزاری جشنواره فرهنگی قرآن و عترت در جنوب کرمان به مدت یک هفته در دهه پایانی آذر ماه کرده ایم.

وی افزود: این جشنواره با مشارکت سازمان های جنوب کرمان «آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات، اداره اوقاف، موسسات فرهنگی و قرآنی و دانشگاه ها» برگزار می شود.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان جیرفت تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره قرآن و عترت تبلیغ، ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی در سطح جنوب کرمان است.

حجت الاسلام جعفر نیک نفس با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش های مختلف « فرهنگی، هنری و مسابقات» برگزار می شود افزود: فراخوان هر یک از این بخش ها به صورت مجزا طراحی و پس از ارسال آثار ، داوری شده و از افراد برتر در اختتامیه تقدیر به عمل می آید.

وی با بیان اینکه مخاطب این جشنواره در سطح عموم است افزود: سایر اطلاعات در خصوص شرایط شرکت کنندگان و مکان برگزاری متعاقبا اعلام می شود.

منبع: شبستان

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =