. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 4019 تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | 20:38 ب.ظ

سرهنگ ابوالحسنی در یادواره شهدای پشت لر و قلعه نو: راهتان را با شهدا میزان کنید

سرهنگ ابوالحسنی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان در مراسم یادواره شهدای پشت لر و قلعه نو ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: به این خاطر میگوییم دفاع مقدس بود که ما اصلا جنگی نکردیم بلکه ما در مقابل قدرتهای استکباری از میهن خود دفاع کردیم. وی بیان کرد: در […]

سرهنگ ابوالحسنی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان در مراسم یادواره شهدای پشت لر و قلعه نو ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: به این خاطر میگوییم دفاع مقدس بود که ما اصلا جنگی نکردیم بلکه ما در مقابل قدرتهای استکباری از میهن خود دفاع کردیم.

وی بیان کرد: در این مکان جمع شدیم که یاد شهدا را گرامی بداریم و در این جلسات، شهدا آیات خدا هستند که انسان در این عصر جاهلیت مدرن گمراه نشود همانطور که رهبری فرمودند شهدا سنگهای نشانه ای هستند که ما راه را گم نکنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اضافه کرد: شهدا فهمیدن اینجا محلی برای زندگی نیست خداوند گفت من شما را خلق کردم که بندگی کنید نه زندگی کنید و براستی که شهدا تمام ثانیه های زندگیشان را بندگی کردند پس اکنون بیاییم بیاندیشیم که ما بندگی میکنیم یا زندگی؟!!

ایشان درباره جایگاه شهید مغفوری گفت: شهید مغفوری کسی بود که پایش را جلو والدین هرگز دراز نکرد و قبل از آنها دست به غذا نشد.

سرهنگ ابوالحسنی در ادامه افزود: چرا شهدایی که بعد از ۲۰ سال برمیگردند همه مردم با اشتیاق به استقبال آنها میروند جوابی نیست مگر اینکه شهدا عبد خدا بودند و اعتنایی به کدخدا نداشتند.

گفتنیست در پایان مراسم  هدایایی تقدیم خانواده معظم شهدا گردید.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − چهار =