. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 4035 تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مهر 1394 | 06:12 ق.ظ

خداحافظی حجت الاسلام علی زادسر جیرفتی از فضای شبکه های اجتماعی و گروه تلگرام”موج انتخابات ۹۴″

به گزارش سایت کنارصندل، شب گذشته حجت الاسلام علی زادسر نماینده دوره‌های چهارم، پنجم و هفتم در مجلس شورای اسلامی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد از فضای شبکه های اجتماعی خداحافظی کرد. حجت الاسلام زادسر با نگارش پیامی در گروهی موسوم به ” موج انتخابات ۹۴ ” در تلگرام و در سه قسمت خداحافظی خود […]

به گزارش سایت کنارصندل، شب گذشته حجت الاسلام علی زادسر نماینده دوره‌های چهارم، پنجم و هفتم در مجلس شورای اسلامی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد از فضای شبکه های اجتماعی خداحافظی کرد.
حجت الاسلام زادسر با نگارش پیامی در گروهی موسوم به ” موج انتخابات ۹۴ ” در تلگرام و در سه قسمت خداحافظی خود را از اینگونه شبکه ها اعلام کرد. لازم به ذکر است ایشان تنها کاندیدایی بود که با شجاعت در هر گروهی که بود به تمام سولات پرسیده شده از خود پاسخ دادند غیر از یک گروه که به علت ناهماهنگی مدیرگروه به خاطر نداشتن نت ایشان گروه را ترک کرده تا در فرصتی دیگر پاسخگو باشد.

 متن پیام سه قسمتی زادسر بدین شرح است:

Screenshot_2015-09-27-09-12-09

 

?

خداحافظی زادسرجيرفتی از

حضور شریف اعضای محترم و بی شمار

گروه‌های مجازی وآتس‌آپی و تلگرامی؛

به نام خدا

دوستان و عزیزان گروه‌هایی که تا ساعتی دیگر بیشتر در خدمتتان نیستم، لطفا با دقت ملاحظه فرمایید و چنانچه از این قلم به هر دلیل بحقی رنجیده خاطر شده‌اید، عذرخواهی رسمی و خاضعانه اش را پذیرا باشید.

خداوند متعال همه‌ی بندگانش را ببخشد

ارادتمندتان؛
طلبه‌ی بسیجی؛
زادسرجیرفتی

قم‌المقدسه؛ ۱۳۹۴/۰۷/۰۴

?❤️?❤️?❤️?❤️?❤️

قسمت اول؛

هشت سخن و چند نکته‌ از زادسرجیرفتی

چاپ ایمیل
هرگز کسی از نزدیکان سیاسی و اجتماعی و نسبی و سببی زادسرجیرفتی، به خود اجازه ندادند که با استفاده از کلمات محلی مانند کهور، مغ، پهکار، ترش‌مور، اتاهیم و همانند این‌ها، رقیب و حریف انتخاباتی او را تخریب بکنند و با آبروی او بازی کنند.. هشت (۸) سخن و چند نکته‌ی زادسرجیرفتی با دوستان گروه‌های فضای مجازی در وقت خداحافظی موقت با آنان، از ده‌ها گروه‌ مختلف «واتس‌آپی»و «تلگرامی» فضای مجازی به دلیل مسائل مختلف خصوصاً شغلی، علمی و تحقیقاتی ادامه . . .

خداحافظی با ده‌ها گروه‌ مختلف «واتس‌آپی»و «تلگرامی»فضای مجازی به دلیل مسائل مختلف خصوصاً شغلی، علمی و تحقیقاتی

بسم الله الرحمن الرحیم
*وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِّنَ الْخَوفْ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِّنَ الأَمَوَالِ وَالأنفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ [۱]* الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِيبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ [۲]* أُولَـئِكَ عَلَيْهِمْ صَلَوَاتٌ مِّن رَّبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَـئِكَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ [۳]* سوره بقره آیات ۱۵۵ الی ۱۵۷

* …ً ۚ وَمَنْ يَخْرُجْ مِنْ بَيْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ ۗ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِيمًا [۴]*سوره مبارکه النساء آیه : ۱۰۰

دوستان رشید و با شعور شبکه‌های اجتماعی دنیای مجازی که بنا به فرمایش پرحکمت حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، «اهمیتش کمتر از انقلاب اسلامی نیست» زیدعزهم

سلام علیکم و رحمت الله وبركاته

با تسلیت و تعزیت مجدد حادثه‌ی بس خونین “منی” و آرزوی صبر بسیار و اجر بزرگ برای بازماندگان آن میهمانان خاص خدای کعبه و مروه و منی رضوان الله تعالی علیهم اجمعین، بالأخص آن حجاج مظلومی که با همسر و فرزندان بودند که انصافاً حال و هوایشان برای چو منی قابل درک و وصف نیست، به استحضار می‌رساند:

۱- بعضی از دوستان عزیز و دلسوز از ورود این طلبه‌ی بسیجی و مظلوم، به گروه‌های مختلف دنیای مجازی بحق نگران بودند و مصرانه خواهان عدم حضور و پاسخگویی وی به اهالی شبکه‌های اجتماعی «وآتس‌آپی» و «تلگرامی» می‌شدند، و بدین مضمون می‌فرمودند: در این گروه ها ممکن است افرادی پیدا شوند که حرمت‌شکنی کنند و شأن شما را پاس ندارند و موقعیت اجتماعیتان را پایین بیاورند. آن یاوران شفیق، عدم حضور دیگرانی را که مطرح هستند را به رخ می‌کشیدند و اشاره می‌کردند که هر سه یا چهار نفر یا بیشتر مدعیان مطرح و همه‌ی مقامات رسمی در سطوح مختلف، با شماره‌های شناخته شده و ناشناس در گروه‌ها هستند، اما هیچ واکنش یا پاسخ‌گویی یا فعالیتی ندارند، یعنی می‌ترسند که با فعالیت علنی در گروه‌ها، از عهده‌ی پاسخ‌های منطقی و مستند بر نیایند، و مورد طعن، لعن، شماتت، لجاجت و هتاکی و ناسزاگویی برخی از مخالفان زبان نفهم خود نیز قرار بگیرند، و آش نخورده و دهن‌سوخته شوند. اجمالاً فرمایش آنان مقرون به صحت است مگر برای امثال زادسرجیرفتی که دلیل خاص دارد.

۲ – زادسرجیرفتی با عذرخواهی از حضور آن دلسوزان عزیزی که برای رضای خدا جهت موفق شدن این قلم در حال و آینده، با تمام یا بخشی از توان خود تلاش داشته و دارند، حقیقتاً خطر کرد و از آنجائیکه به لطف خداوند و برکت شهیدان والا مقام، دستش پر بود، و ضعف خاص سیاسی، اقتصادی، اخلاقی، اجتماعی، قلمی، عملکردی، و همچنین خوفی از گفتگو و مناظره‌ی زنده نداشت و الحمدلله ندارد، با شجاعت و متانت به حضور شما کاربران بی‌شمار شبکه‌های اجتماعی در گروه‌های مختلف از اقشار گوناگون در سراسر کشور پهناور ایران اسلامی رسید و توانمندی، عرضه، قلم، بیان و ادبیات قوی خود را در معرض داوری‌تان قرار داد و قاعدتاً، قطعاً شهادت خواهید داد که در طی حداقل سه ماه گذشته بیشترین مطالب غیر خبری که در گروه‌های متعدد وآتس‌آپی و تلگرامی، و حتی فیسبوکی، گوگل پلاسی و اینستاگرامی، ملاحظه فرمودید تولیدات فکری و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و قلمی زادسرجیرفتی در ابعاد گوناگون دینی و مذهبی و سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و. … بوده است.

۳ – اگر تا قبل از ورود به شبکه‌های اجتماعی به کسی گفته می‌شد که زادسرجیرفتی ده‌ها مجلد کتاب پیرامون انواع موضوعات، آماده‌ی چاپ و توزیع دارد اما چون تمکن مالی نداشته و

زادسر, [۰۴.۱۰.۱۵ ۱۰:۵۶]
?

قسمت دوم خداحافظی زادسرجيرفتی؛

– مخالفان را احترام نموده و در اجابت به تقاضایشان حتی درنگ را جایز ندانستم.

– خود و نزدیکانم، پرت و پلا گویی‌هایی از قبیل آنچه که در پی می‌آید نداشته‌ایم:

الف؛ مشکلات کشاورزی منطقه را به کل حل می‌کنیم یا کردیم.

ب؛ آب خلیج فارس را در جیرفت، و دریای عمان را در عنبرآباد جاری می‌سازیم.

ج؛ فلان وزیر چندین نامه رسمی با آرم وزارت … را، سفید امضا به من داد و گفت هرچه که دوست داری بنویس تا دستور اجرای خواسته‌هایت را صادر کنم.

د؛ اگر می‌خواهید مرا بشناسید از فلان مقام ارشد و بهمان مسؤول حکومتی بپرسید.

ه؛ اصلاً هر کس کارهای زیربنایی من را نبیند چشم بینا ندارد. کارهای من ۱۰ سال دیگر جواب می‌دهد.

و؛ مثلاً در جلسه‌ای اعلام بکنم الآن مشکل سوخت منطقه را تلفنی حل می‌کنم، زیرا با مسؤول ستاد سوخت‌رسانی کشور رفیقِ جون‌جونی هستم، و در مقابل مدیران به تلفن دستی‌ام ور بروم و بعد بگویم ای دادوبیداد فلان بچه‌ام شماره‌ها را پاک کرده است. در حالی که راحت می‌توانستم شماره را از تلفن‌خانه مجلس بگیرم.

ز؛ خدای ناکرده اجازه داده باشم برادرم یا فرزند و یا دیگری از وابستگانم به بیت‌المال یا انفال دست‌درازی کرده باشند. اصلاً کسی حرفی از برادر یا فرزندانم شنید؟

ح؛ عناصر سیاسی نزدیک به بنده هرگز جرأت نکردند که مباحث شیطانی و انگلیسی اختلاف بیندار و حکومت کن را، عملی کرده باشند و مردم و بندگان خدا را به سردسیری و گرمسیری، جبالبارزی و ساردویی، و جیرفتی و عنبرآبادی تقسیم بکنند و از قول یک گروه علیه قوم دیگر جک بسازند و احساسات آنان را نسبت به یکدیگر جریحه‌دار کنند.

ط؛ هرگز کسی از نزدیکانم را به جاسوسی، (تجسس) و خبرچینی وا نداشته‌ام، و نعوذبالله همسرم را به رفتن در جلسات رقیب و تبلیغ علیه او و گزارش وضعیت حریف ترغیب نکردم.

ی؛ هرگز کسی از نزدیکان سیاسی و اجتماعی و نسبی و سببی زادسرجیرفتی، به خود اجازه ندادند که با استفاده از کلمات محلی مانند کهور، مغ، پهکار، ترش‌مور، اتاهیم و همانند این‌ها، رقیب و حریف انتخاباتی او را تخریب بکنند و با آبروی او بازی کنند.
و بسیار است اراجیف دیگری از این قماش که هرگز به خورد خلایق نداده‌ام.

۸ – به لطف و مرحمت ثامن‌الحجج و شمس‌الشموس و انیس‌النفوس حضرت علی بن موسی‌الرضا المرتضی علیه آلاف ‌التحیة و السلام، و مدد شهیدان پرکرامت رضوان‌الله تعالی علیهم اجمعین، در هفته‌ی دفاع مقدس فرصتی مغتنم به دست آوردم تا پاره‌ای از خاطرات ۱۲ عملیات بزرگ جنگی را که سال‌ها قبل به تسبیح کلمات درآمده و به سجاده اوراق سپرده شده بودند را، در فضای جهانی مجازی و برای بی‌شماری از شیعیان و بازماندگان شهیدان منتشر کنم و نسل‌های امروز و فردای دهکده‌ی جهانی را با حماسه‌های بی‌نظیر رزمندگان عظیم‌الشأن اسلام عزیز آشناتر بنمایم.
و اما یک مهم:

مخالفان حضور این قلم در فضای مجازی حق داشتند که نگران باشند زیرا اتفاقات عجیبی را تجربه کردم که به چند نمونه از آن‌ها اشاره می‌کنم:

۱- حمله هماهنگ تعدادی از مخالفان بی‌پروا و هتاک به این طلبه‌ی بسیجی و مظلوم در چندین گروه خصوصاً در گروه‌های به اصطلاح توسعه، از سیاست روز بگو، حزب آبادگران و . و …، که با مقاومت جانانه‌ و پاسخ‌های قوی و مستند زادسرجیرفتی روبرو گردیدند که بعضاً برای این‌که شماره‌ تلفن زادسر را حذف بکنند تا از توفیقات وی در گروه خلاص بشوند، کل گروه را منحل کردند.

۲- سیل تهمت‌ها، دروغ‌ها، شایعات و افتراهای مطرح شده در طی سی سال گذشته را در این سه ماه حضور بنده در فضای مجازی به راه انداختند، خصوصاً توسط برادر یکی از مقامات ارشد مطرح، که با جواب قاطع و محکم زادسر بسیجی مجبور به عقب نشینی شدند.

۳- بارها و بارها در فضای مجازی ایتنرنت و خانه‌های ناامن گروه‌های واتس‌آپی و تلگرامی، «هل من مبارز» طلبیدم و از مخالفان خواستم که تشریف بیاورند و در مساجد یا حسینه‌ها و جاهای عمومی و در محضر شریف مردم رشید جیرفت یا عنبرآباد، مطالب خود را به صورت مستند و غیرمخدوش بیان کنند و جواب بگیرند، که هرگز کسی داوطلب نشد.

۴- در اینجا به تعداد دیگری از مطالب زشت و صددرصد دروغی که طی این مدت کوتاه در گروه‌های مختلف منتشر ساختند که قبلاً اجمالاً پاسخ داده شده‌اند، اشاره می‌شود:

مایه‌ی تأسف است که در روز مبارک عرفه که روز دعاست، برخی‌ها دروغ‌گستر می‌شوند و ناسزا‌گویی می‌گسترانند:

و حالا جواب آخرین دروغ‌ها؛

دروغ

ادامه دارد. …

http://www.zadsar.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=1983:2015-09-26-12-48-10&catid=50:2015-02-22-18-29-41&Itemid=163

لطفا منتظر بخش سوم خداحافظی. …

زادسر, [۰۴.۱۰.۱۵ ۱۱:۰۵]
?

بخش سوم و پایانی خداحافظی زادسرجيرفتی

??????????

و حالا جواب آخرین دروغ‌ها؛

دروغ؛ مردم جیرفت و عنبرآباد در مرحله‌ی اول انتخابات ۱۳۸۴ هم به دکتر احمدی‌نژاد رأی دادند.

پاسخ؛ همه می‌دانند که اکثریت مردم جیرفت و عنبرآباد در مرحله اول انتخابات ۱۳۸۴ به احمدی‌نژاد رأی ندادند.

دروغ؛ زادسر در انتخابات‌ها، بر خلاف اصول نمایندگی، از کسی حمایت کرده است که مردم او را نمی‌خواستند.

پاسخ؛ رأی دادن و حمایت کردن از کسی توسط نمایندگان مجلس صددرصد به شخصیت حقیقی او مربوط می‌شود و ربطی به وظایف نمایندگی آنان ندارد.

دروغ؛ زادسر بعد از اینکه احمدی‌نژاد به ریاست جمهوری انتخاب شده بود گفته است که فلانی اگر رئیس مدرسه‌ای بشود … .
پاسخ؛ زادسرجيرفتی هرگز بعد از انتخاب شدن احمدی‌نژاد، آن حرف را نزده است، و اتفاقاً اولین کسی که جرأت کرد که در مجلس شورای اسلامی دوره هفتم حمایت کننده‌ی علنی از احمدی‌نژادی که رئیس‌جمهور شده بود، باشد، نماینده‌ی دوره‌های چهارم، پنجم و هفتم مردم شریف جیرفت و عنبرآباد بود که سخت مورد ناسزاگویی آقای قدرت علیخانی و م – ب، قرار گرفت.

دروغ؛ شانه به شانه‌ی آقای مرعشی در زمانی که معاون رئیس جمهور بوده است، راه رفته است.

پاسخ؛ دروغ چهارم ابن دروغ گستران این است که به یاد ندارم شانه به شانه آقای مرعشی به عنوان معاون رئیس جمهور در جیرفت راه رفته باشم. اگر سندی یا تصویری دارند به اشتراک بگذارند. ضمنا نماینده‌ی مجلس باید شانه به شانه و بلکه جلوتر از مقامات حرکت کند.

دروغ؛ پنجمین دروغ یک دروغ گستر در یک متن بسیار کوتاه که از قضا دروغ خیلی بزرگی هست، این است که زادسر شجاع و به قول حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، خوش بیان، خوش زبان و خوش قلم، می‌باشد، از سر ناتوانی در بیان و قلم، نعوذبالله، “ننه من غریبم بازی” درآورده است.

پاسخ؛ همگان می‌دانند که این تهمت و تحقیر ناروا، با هزار من چسب سریش هم به زادسرجیرفتی نمی‌چسبد.

دروغ؛ کذب بعدی این آقایان دروغ‌گستر، این است که نوشته‌اند؛ زادسر، مظلوم‌نمایی می‌کند.

پاسخ؛ این تهمت در حالی صورت می‌گیرد که مظلومیت واقعی او را خودشان به نمایش گذاشته‌اند. مظلومیتی از این بالاتر هست که اینان در شب و روز مناجات عرفه، اینهمه دروغ‌ها و تهمت‌ها به زادسر مظلوم زده و می‌زنند.

دروغ هفتم دروغ گستران کم‌حافظه، دردمند معرفی نمودن زادسرجیرفتی است.

پاسخ؛ الحمدلله رب‌العالمین زادسرجیرفتی هیچگاه درد قدرت و ثروت و ریاست و درد شخصی نداشته و ندارد. درد مردم در وی می‌باشد، درد مبارزه با انواع فسادهای ساری و جاری در کشور که کم بیش وجود داشته و اکنون نیز دارد، درد جدی زادسر بوده و هست.

ناسزاها؛

ننه من غریبم‌بازی!
دردمند بودن!
تظاهر به مظلومیت!

دروغ؛ هشتمین کذب برخی از کذابان این بود که مردم محترم و نمازگذار اسدآباد، بر درهای مصلای آنجا قفل زده و زادسرجیرفتی که امام جمعه آن سرزمین سیدجمال‌الدین اسدآبادی بوده است را، به مصلا راه نداده‌اند!

پاسخ؛ اصلا شهرستان اسدآباد مصلا ندارد که کسی درش را قفل بکند.

بلی؛ زادسر احداث مصلایی بس بزرگ را برای ۵۰ سال آینده و ظرفیت حداقل ۱۲۰۰۰ نفر نمازگزار در بهترین مکان منطقه، با طراحی مجموعه‌ی بزرگ فرهنگی تفریحی، شروع کرد که فنداسیون آن هم تمام شد. اما به دلیلی که خواهد آمد، ۱۰۰% با خواست و اصرار خودش، و با مخالفت و مقاومت مقامات مربوط، به جهت قولی که به مردم داده بود که اگر مشکلات اساسی مقیم شدن مقامات در شهر، و فاضلاب وحشتناک شهرستان حل نشوند بعد از یک سال با مردم محترم اسدآباد خداحافظی خواهد کرد، و این مطلب را، در ماه اول ورودش به آن دیار سیاست‌زده و گرفتار عجایب، در ستاد نماز جمعه با صراحت گفت و دوماه بعد در جمع مدیران مجتمع در فرمانداری با صراحت فریاد زد و سومین‌بار در ماه سوم اقامتش در خطبه‌های نماز جمعه رسماً اعلام کرد که اصلاً جناب آقای تقوی و شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ی جمعه‌ی کشور نپرسیدند چرا؟! لاکن آن حادثه‌ای که که نگذاشت در تصمیم بنده مبنی بر ترک اسدآباد خللی به وجود بیاید، آن قضیه‌ی شوم و کثیفی بود که می‌خواستند در اتاق نگهبانی دفتر امام جمعه و توسط سرباز مأمور شده از … آن دیار، مرتکب بشوند که امام رضا علیه‌السلام دست زادسرجیرفتی را گرفت و از آن دام وحشتناک نجاتش داد.

لاجرم پس از گذشت چهارده ماه و اقامه‌ی دو نماز عید فطر، از منطقه مراجعت کرد. اکنون هم اخباری که از عزیزان اسدآبادی در حرم کریمه‌ی اهل بیت علیها سلام الله می‌شنوم این است که مردم اسدآباد بعد از قریب به پنج سالهنوز به نیکی از امامت جمعه زادسرجیرفتی تعریف می‌کنند. و می‌گویند اگر زادسرجیرفتی مانده بود اسدآباد، در خور «اسدآبادی» می‌شد. می‌توانید در سایت زادسر نوشته‌های اسدآبادی‌های متعهد خصوصا خبرنگاران را بخوانید تا بدانید که اسدآبادی‌های عزیز چقدر زادسرجیرفتی

زادسر, [۰۴.۱۰.۱۵ ۱۱:۰۵]
را می‌خواستند و احترام می‌گذاشتند.

دروغ؛ نهمین دروغ و تهمتی که در شب و روز مبارک عرفه به نگارنده زدند این بود که حنای زادسر دیگر رنگی ندارد.

پاسخ؛ زادسرجیرفتی در طول چهل سال مبارزه‌هایی که کرده است به هیچ وجه حنایی برای فریب مردم نبسته است که بی‌رنگ شده باشد. زادسرجیرفتی و فریب مردم!، هیهات، هیهات و زنهار.

در ضمن لحن نوشته‌های برخی از دروغ‌گستران دیگر هم بسیار بغض آلود و ظالمانه است که ارزش جواب دادن ندارند مخصوصاً نوشته‌های … بهار!
و سرانجام نکات تکمیلی؛

۱- دوستان عزیز چنانچه مطلب خاصی را لازم دانستید که به این برادر کوچک و ناقابلتان منتقل کنید یا منعکس فرمایید، از طریق ایمیل؛
www.a_zadsarjirofti@yahoo.com
و جی‌میل؛
www.zadsar14@gmail.com ،
یا واتس‌آپ خصوصی زادسرجیرفتی، اقدام فرمایید.

۲- اگر خدای ناکرده مطلب انحرافی و ضداسلامی و ضدانقلابی و ضد امام خامنه‌ای حفظه الله، در گروه‌ها ملاحظه فرمودید و آن‌گونه که دوست دارید جواب داده شود که قبلاً تجربه کرده‌اید، در خصوصی برایم ارسال فرمایید. سعی جدی بکار می‌بندم که پاسخ شایسته تهیه کنم.

۳-حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی بدین مضمون فرمودند که اهمیت فضای مجازی از اهمیت انقلاب اسلامی کمتر نیست. بنابراین بنده همچنان در فضای مجازی فعال خواهم بود و مرتب در گوگل‌پلاس، فیسبوک و انستاگرام در حال نبرد عقیدتی و انقلابی با مخالفان ولایت فقیه و امامت امام خامنه‌ای روحی فداه، بوده و هستم.

۴ -خدا را شکر می‌کنم که این توفیق را رفیق فرمود تا مطالب خود را طی این چندماه از طریق فضای مجازی به استحضار شما عزیزان برسانم و بعد از این هم در خصوصی بعضی از عزیزان چنین خواهد بود. و باز خدا را شاکرم که در دوران حضور در گروه‌های فضای مجازی، در مباحث ادبی، نگارش فارسی، پیچیدگی‌های دنیای سیاست و مسائل اجتماعی، غیرمستقیم استاد و مربی بدون دستمزد بودم، حتی برای کسانی که کلی ناسزایم گفتند و حرمتم را پاس نداشتند، که البته گلایه هم ندارم.

۵ – دوستان و هم‌سنگران دوران دفاع مقدس، و هم‌رزمان روزگار انتخابات‌ها و هم‌فکران سیاسی و عقیدتی، مطمئن باشید که زادسر شما کاری که نتواند از آن دفاع منطقی و دینی بنماید، انجام نداده است، و سخنی که مبنای درست و اسلامی نداشته باشد، بر زبان جاری نساخته است، و از عهدی که با شهیدان بسته است، عدول نکرده و همچنان خود را نوکر خانواده‌های شهیدان و مردم مسلمان می‌داند. بنا بر این اگر مطلبی شنیدید یا خواندید که با عقل و دین و مصلحت مردم سازگار نبود، به شدت تکذیب فرموده و اگر گوینده یا نویسنده‌اش اصرار کرد مچ او را بگیرید و با زادسر مواجه حضوری بدهید..

لعنت خدا بر آل سعود انگلیسی خفن و لجن و خونخوار و اربابش امریکای ابرجنایتکار تاریخ.

لعنت خدا بر مخالفان عنود و غیرقابل هدایت ولایت فقیه و حضرت امام خامنه‌ای.

خدایا چنان کن که فرجام کار

تو خشنود باشی و ما رستگار.

غفرالله لنا و لکم
اللهم اجعل عواقب امورنا خیراً

طلبه‌ی مظلوم بسیجی؛
علی زادسرجیرفتی

قم‌المقدسه، ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
[۱] . ترجمه مشکینی:

و حتما شما را به اندكى از ترس و گرسنگى و كاهشى از مال‏ها و جان‏ها و محصولات (درختان، يا ثمرات زندگى از زن و فرزند) آزمايش خواهيم نمود و شكيبايان را مژده ده.

[۲] . ترجمه مشکینی:

همان كسانى كه چون مصيبتى بر آنها وارد شود گويند: همانا ما از آن خداييم (ملك حقيقى اوييم به ملاك آنكه خلق و حفظ و تدبير امور و اعدام ما به دست اوست) و همانا به سوى او باز خواهيم گشت.

[۳] . ترجمه مشکینی:

آنها هستند كه بر آنها درودها و رحمتى از جانب پروردگارشان مى‏رسد، و آنها هستند كه رهيافته‏اند

[۴] . ترجمه مشکینی:

و هر كس در راه خدا هجرت كند (براى جهاد يا تحصيل علم دين يا دنياى لازم) در روى زمين جايگاه دلخواه فراوان و با وسعت خواهد يافت (كه امور دين خود را تأمين نمايد)، و كسى كه از خانه خود به قصد هجرت به سوى خدا و فرستاده او بيرون رود سپس مرگ او را دريابد حقّا كه پاداش او بر عهده خداست، و خداوند همواره بسيار آمرزنده و مهربان است.

http://www.zadsar.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=1983:2015-09-26-12-48-10&catid=50:2015-02-22-18-29-41&Itemid=163

خدانگهدار و التماس دعا از اهل ایمان و اسلام

??????????

نظرات بینندگان:

  1. Maurice گفت:

    Thanks very nice blog!

  2. مطلب بسیار خوبی بود.ممنون

  3. Hi, i think that i saw you visited my weblog so i
    came to “return the favor”.I’m trying to find things to improve my
    website!I suppose its ok to use a few of your ideas!!

  4. Hurrah! Finally I got a webpage from where I know
    how to genuinely take helpful data concerning my study and knowledge.

  5. داک امپ گفت:

    سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید

  6. سلام.وبسایت خیلی خوبی دارید.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + دوازده =