طرح های عمرانی جنوب کرمان در دفتر معاون اول رییس جمهوری بررسی شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

 

امینی روش

به گزارش سایت کنارصندل،فرماندار جیرفت گفت: طرح های عمرانی جنوب کرمان با حضور استاندار و برخی مدیران استان و جنوب کرمان در دفتر معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهوری مورد بررسی قرار گرفت

احمد امینی روش فرماندار جیرفت بیان کرد: در این دیدار که این هفته در دفتر سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، بر توسعه روستاها و اجرای طرح های عمرانی در جنوب کرمان تاکید شد.

وی گفت: ایجاد شرکت های تعاونی به منظور توسعه روستاها و توانمندی روستاییان از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که مقرر شد به تعاونی های روستایی تسهیلات با کارمزد پایین پرداخت شود.

وی بیان کرد: هم اکنون در شهرستان جیرفت ۵۰ شرکت تعاونی اعلام آمادگی کرده اند که در مناطق روستایی سرمایه گذاری کنند.

فرماندار جیرفت افزود: بررسی وضعیت طرح های عمرانی منطقه جنوب و تامین اعتابر لازم به این طرح ها از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که نتایج خوبی به همراه داشت.

وی گفت: در این نشست تعریف و اجرای طرح های زیربنایی و تاثیرگذار یکی از درخواست های معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهوری در منطقه بود که نیاز است قبل از اجرا، طرح ها مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

امینی روش اظهار کرد: مقرر شد این نشست ها تا حصول نتیجه در تهران ادامه داشته باشد زیرا دولت در تلاش است با اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی تاثیر گذار روستاهای این منطقه را آباد و روستاییان را توانمند کند.

وی بیان کرد: فراهم کردن زیرساخت لازم و تشکیل کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود زیرا این منطقه با تولید سالانه چهار و نیم میلیون تن محصولات کشاورزی می تواند نقش موثری در توسعه صادرات ایفا کند.
جنوب کرمان با حدود یک میلیون نفر جمعیت شامل هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، کهنوج، رودبارجنوب، قلعه گنج و منوجان است.