. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 4096 تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | 21:30 ب.ظ

مراسم شب شعر و خاطره و تجلیل از نویسنده کتاب آن بیست و سه نفر برگزار شد / تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل، مراسم شب شعر و خاطره و تجلیل از نویسنده کتاب آن بیست و سه نفر به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد جنوب استان برگزار شد. سید حسین طیبی معاونت فرهنگی اداره کل ارشاد جنوب استان با تجلیل از مقام شهیدان و پاسداشت هفته دفاع […]

به گزارش سایت کنارصندل، مراسم شب شعر و خاطره و تجلیل از نویسنده کتاب آن بیست و سه نفر به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد جنوب استان برگزار شد.

سید حسین طیبی معاونت فرهنگی اداره کل ارشاد جنوب استان با تجلیل از مقام شهیدان و پاسداشت هفته دفاع مقدس محکوم کردن کشتار حجاج بیت الله الحرام گفت: این حادثه جانسوز تکرار تاریخ است.
وی با تبریک ولادت امام هادی (ع) گفت: شعرا حرف دل خود را در قالب شعر در رسای حماسه آفرینان دفاع مقدس بیان میکنند.
طیبی افزود: تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب آن بیست و سه نفر این کتاب را نورانیت خاصی بخشیده است.

احمد یوسف زاده هم که این مراسم بخاطر تجلیل از کتاب وی بود گفت: خوشحال هستم که در جمع جیرفتی ها هستم شهری که شروع کتاب از همین شهر است.
نویسنده کتاب آت بیست و سه نفر بیان کرد: وقتی که مقام معظم رهبری تقریظی بر این کتاب نوشت و گفت که با خواندن این کتاب شیرین کام شدم کنجکاو شدم که یکبار دیگر این کتاب را بخوانم و باید عرض کنم تقریظ مقام رهبری افتخاری برای من بود.

یوسف زاده اضافه کرد: اگر امروز من و شما با خیالی آسوده در خیابانها قدم میزنیم و دلهره این را نداریم که هر آن ممکن است ماشینی جلوی ما منفجر شود این امنیت و آرامش بخاطر حماسه های همان رزمندگان است.

لازم به ذکر است در این مراسم تعدادی از شاعران جنوب استان به شعرخوانی پرداختند: مصطفی آزادی متخلص به بی ریا _ سارا سالاری _ سرهنگ پاینده (خاطره گویی) _ احمد البرزی _ عبدالرضا حسینی _ ایوب اسلامی پناه _ علیرضا براهام _ محمدرضا براهام.
هوشنگ کردستانی هم به آوازخوانی پرداخت.

IMG_0030 IMG_0034 IMG_0036

IMG_0038 IMG_0039 IMG_0053 IMG_0076 IMG_0081

 

 

 

_

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سه =