عارفی در جلسه اعضای کمیسیون عمران مجلس:ما در آستانه تنظیم و تصویب قانون برنامه ششم هستیم و منطقه جنوب در همه بخش ها نیازمند کمک است .


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، فرج الله عارفی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد دیشب در جلسه اعضای کمیسیون عمران مجلس که در سالن فرمانداری رودبار برگزار شد گفت: سفر هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس به جنوب کرمان حاصل دو سال و نیم پیگیری ما بود.

 

وی بیان کرد: ما در آستانه تنظیم و تصویب قانون برنامه ششم هستیم  و منطقه جنوب در همه بخش ها نیازمند کمک است .

عارفی گفت:راه زیر ساخت اصلی توسعه است و باید در بحث بزرگراه ها توجه بیشتری شود.

 

 

وی اظهار کرد:ما به لحاظ اینکه قریب به چهار و نیم میلیون تن محصول داریم و جنوب کرمان هم در بحث معادن رتبه سوم کشور را دارد ،لازم هست برای حمل و نقل مواد فراوری بحث راه آهن به طور جدی در دستور کارقرار بگیرد.

 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد تصریح کرد:امروز فرودگاه جیرفت با هدف صادرات محصولات کشاورزی آماده است و از مسئولین حاضر در جلسه خواست مرز هوایی به سرعت تصویب شود تا یک جهش اقتصادی خوب در جنوب شود.

 

عارفی گفت:ما در بحث آب از محل ماده ۱۸۰ پول خوبی گذاشته ایم که انشااله مشکلات این بخش مرتفع شود.

 

 وی همچنین اظهار کرد: راه عشایری ما مورد غفلت است و ما در شهر ساردوئیه و جبالبارز جنوبی خیلی از مناطق اصلا راه ندارند که باید عنایت ویژه ای در این بحث شود.

عارفی در بحث بزرگراه میاچیل بیان کرد:باید عنایت ویژه ای شود چرا که مربوط به تمدن ایران و جنوب است و خیلی دارد کند پیش می رود.

 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در پایان گفت:مسئله مهم ما بحث خشک شدن دریاچه جازموریان است و تنظیم کننده اکوسیستم جنوب این دریاچه است و به لحاظ کارهای غیرکارشناسی که در بالا دست هلیل انجام گرفته است ما این مرکز مهم را از دست دادیم .

 

وی همچنین گفت:در بحث آسفالت کوچه های شهر ، ما در شهر جیرفت کوچه ای آسفالت نداریم و اگر هم هست خیلی کم است.

 

 

IMG_0204

IMG_0206

IMG_0208