جلسه ستاد تسهیل سرمایه گذاری و اشتغال شهرستان جیرفت برگزار شد / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل، صبح امروز جلسه ستاد تسهیل سرمایه گذاری و اشتغال شهرستان جیرفت برگزار شد.

در این جلسه محمود سالاری معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری  جیرفت گفت :  امروز دست به دست هم باید در رفع مشکلات و معضلات بیکاری حرکت جهادی داشته باشیم .

سالاری بیان کرد:  شهرستان جیرفت تمام اقتصادش به کشاورزی است  و ما باید مشکلات اشتغال در این بخش را  رفع کنیم .

معاون

وی تسریح کرد: بیشترین فعالیت اشتغال به بخش خصوصی واگذار می شود و طرح های بسیار بزرگی در مثلث توسعه در حال انجام است .

سالاری گفت: در بحث اشتغال روستائیان وام هایی با سود ۴ درصد درنظر گرفته شده است که تحولات عظیمی در بحث اشتغال در روستاها ایجاد خواهد کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت ابراز کرد: در بحث مدیریت در این دولت به خوبی دارد برنامه ریزی می شود و إن شاء الله ما بتوانیم با یک برنامه ریزی خوب این وام ها در راه اشتغال به خوبی صرف شود.

 مدیر اعتبارات بانک کشاورزی جنوب استان کرمان گفت:  تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی در بخش های مختلف کشارزی در سال ۹۳ بی نظیر و اعتبارات صندوق توسعه  ملی  ۱۰۵۶ میلیارد ریال  بوده است که در کشور بعد از استان خوزستان رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

قزلباش

 قزلباش گفت: در بخش مسکن روستایی ۲۱۰ میلیارد ریال، مکانیزاسیون کشاورزی ۱۳۸میلیارد ریال، سرمایه در گردش در بخش های زراعت ،باغبانی، دام ، طیور و آبزیان  ۳۵۰۰میلیارد ریال و در مجموع تسهیلات پرداخت شده مدیریت بانک کشاورزی جنوب استان در سال ۹۳ به تعداد ۴۰هزار و ۶۳۹نفر بهره بردار بخش کشاورزی و با مجموع ۵هزار و ۲۱۴میلیارد ریال بوده است که سهم بسزایی در توسعه بخش کشاورزی جنوب استان داشته است.

وی بیان کرد: عملکرد شش ماهه اول سال۹۴ بانک کشاورزی در بخش های مختلف کشاورزی شامل صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، مکانیزاسیون کشاورزی، سرمابه در گردش بخش های مختلف کشاورزی، اشتغالزایی کمیته امداد، بهزیستی، مسکن روستایی، ازدواج، برقی کردن موتورهای آب کشاورزی، آبیاری تحت فشار و سایر بخش های کشاورزی در مجموع تا پایان شهریور ماه ۹۴ به ۸هزار و ۷۱ نفر از بهره برداران بخش کشاورزی و با مجموع ۲هزار و ۷۲میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نموده است.

قزلباش مدیر اعتبارات بانک کشاورزی جنوب استان کرمان در پایان ابراز کرد: اعتبارات پرداختی بانک کشاورزی باعث ایجاد اشتغال در هفت شهرستان جنوبی استان شده و موجب ارتقا بهره وری بخش کشاورزی و افزایش رفاه شاغلین بخش کشاورزی را فراهم ساخته است.

قابل ذکر است مهندس لطیفی رییس صندوق مهر اقتصاد به خبرنگار ما گفت: در بحث سرمابه گذاری ۵۰۰میلیارد ریال اعتبار  کل استان در نطر گرفته شده است که ۱۳۶میلیارد ریال اعتبار جنوب استان شده است و ۳۲میلیارد ریال جذب شده است.

IMG_0404 IMG_0398 IMG_0395 IMG_0391