فرماندار عنبرآباد در جلسه شورای اداری :صداقت به عنوان مهمترین اصل مدیریت در خدمتگزاری به مردم رعایت شود.


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، محمدحجتی پور فرماندار  شهرستان عنبرآباد در جلسه شورای اداری شهرستان که در محل مسجد صاحب الزمان (عج) روستای حاجی آباد برگزار گردید،صداقت و شفافیت در خدمتگزاری به مردم را بسیار حائز اهمیت دانست.
فرماندار عنبرآباد در این جلسه اظهار داشت: به پاس گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید علی بینا و باتوجه به درخواستی که مردم و شورای اسلامی روستای حاجی آباد داشتند ، این جلسه در این روستا که زادگاه شهید بینا و ۵ شهید دیگر است برگزار شد تا هم مسئولین ما که مسئولیت خود را مدیون خود شهدا هستند ، همواره در خدمتگزاری به مردم به یاد شهدای عزیز باشند و هم از نزدیک مشکلات و گرفتاری های روستا را مورد بررسی قرار دهند.

وی افزود: در وجود هر مخلوقی استعدادی نهفته که کامل ترین و بهترین استعداد در درون انسان نهفته است که هرکسی به گونه ای استعداد خود را مورد استفاده قرار می دهد یکی استعداد خود را درجهت منفی و دیگری در جهت مثبت به کار می برد.

حجتی پور ادامه داد: سخن و کلام انسانی که استعداد خود را درجهت مثبت استفاده می کند بردل ها نشسته و برعکس گفتار انسانی که منفی گرا و عاری از هرگونه صداقت است ، هیچگونه اثری نخواهد داشت.

رئیس شورای اداری عنوان کرد: آنچه که ملاک خدمت مدیران باید باشد، صداقت و شفافیت در برخورد است که اگر این گونه نباشد اثر گذار نبوده و حتی نتیجه ی عکس خواهد داشت.

حجتی پور ضمن اشاره به با ارزش بودن صداقت و رعایت حق و باطل در امور اجرایی و مدیریتی خاطر نشان کرد:اگر بپنداریم که با باطل می شود حقی را ایجاد کرد، به خطا رفته ایم ؛چرا که تاریخ برای ما ثابت کرده که هر جا پیروزی بوده از آن حق و هرجا شکستی ایجاد شده از آن باطل است.

فرماندار عنبرآباد همچنین ضمن اشاره به هفته نیروی انتظامی و تبریک این هفته به نیروهای خدوم انتظامی عنوان کرد: امروز اگر نیروی انتظامی در قلب مردم جای گرفته ناشی از صداقت این نیرو و حفظ اعتماد مردم به خود است.

وی در ادامه ضمن ابراز گلایه از برخی افراد که با اهداف خاص و طی جلسات مختلف ، بذر دروغ و نفاق را در میان مردم می کارند و با دروغ سعی در تشویش اذهان مردم دارند، گفت:امروزه مردم هشیارتر و بیدارتر از آن هستند که فرق میان حق و باطل را تشخیص ندهند و فریب افراد خاصی را بخورند.

حجتی پور خطاب به مسئولین گفت: در خدمت رسانی به مردم تنها با خدا معامله کنید و تنها از او استمداد بطلبید و بس! چرا که خدا تنها پشتیبان و حامی و نمایان کننده حقانیت و امور باطل است.

وی همچنین ضمن اشاره به دیدارهای مردمی خود با مردم محروم در مناطق دور افتاده شهرستان خاطرنشان کرد: در این دیدار ها مسائل و مشکلات مردم به طور کامل بررسی شده و بعضأ پیگیری های خوبی در راستای گره گشایی از کار مردم صورت گرفته که می طلبد مدیران ماضمن تسریع در روند ارائه ی خدمت ، به این نکته ی مهم توجه داشته باشند که هیچ گاه نباید مردم به خاطر اهمال و سستی و بعضی اختلافات در بین برخی مسئولین دچار ضرر شده و دل آزرد شوند.

حجتی پور د پایان از مدیران خواست از فرصتی که تحت عنوان مدیریت و مسئولیت برای آنها ایجاد شده و شاید تکرار هم نشود، در راستای کمک و یاری رساندن به قشر محروم و مستضعف تلاش کنند که بین خود و خدا شرمنده نباشند.

در این جلسه همچنین معاونین سیاسی و اجتماعی فرمانداری ، بخشدار مرکزی ، فرمانده نیروی انتظامی ، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس شورای اسلامی روستای حاجی آباد به سخنرانی ، ارائه نقطه نظرات و گزارش عملکرد حوزه های کاری خود پرداختند.

گفتنی است که فرماندار و اعضاء شورای اداری شهرستان قبل از شروع جلسه ضمن حضور در گلزار شهدای روستای حاجی آباد به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.