اولین و بزرگترین مانور غیر نظامی و امداد و نجات کشور در شهرستان جیرفت برگزار خواهد شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، اولین و بزرگترین مانور غیر نظامی و امداد و نجات کشور در شهرستان جیرفت برگزار خواهد شد.

ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان جیرفت که در محل فرمانداری برگزار شد، محمود سالاری معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت گفت: اولین و بزرگترین مانور غیر نظامی و امداد و نجات کشور در شهرستان جیرفت برگزار خواهد شد.

سالاری بیان کرد: شهرستان جیرفت با یک اقلیم خاص وجود چندین رودخانه این شهرستان را تهدید می کند، که در ورودی شهر و مسیر شهرک ها سیل بندهایی ست که توان نگه داشتن این شهر را در زمان حادثه سیل نخواهند داشت.

وی با تشکر از نهادهایی که در حادثه آتش سوزی باغ بانک ملت همکاری داشتند گفت: در بین این نهاد ها عدم هماهنگی هایی بود که نیاز است این هماهنگی انجام شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت با تقدیر و تشکر ویژه از دکتر محمدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی و دکتر ابراهیم محمدی مدیر فوریت های پزشکی شهرستان جیرفت که مقدمات این مانور را در شهرستان جیرفت آمده کرده اند گفت: اهمیت این مانور به قدری بالاست که تا کنون ۱۵ جلسه در این رابطه گرفته شده است.

دکتر محمدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: این مانور حجم عظیم و بسیار بالایی دارد که صبح روز ۲۱ آبان با یک زلزله فرضی و احتمالی با قدرت ۴ / ۶ دهم ریشتر که در ساعت ۳۵ / ۴ دقیقه صبح آغاز می شود.

وی بیان کرد: ۳۲۰ دستگاه خودرو، ۱۲۰۰ از هفت دانشگاه علوم پزشکی جنوب شرق در این مانور حظور خواهند داشت که همکاری بیشتر ادارات جیرفت از جمله شهرداری، اداره راه و شهر سازی، آموزش و پرورش، پلیس راه و راهنمایی رانندگی، اداره برق و شرکت نفت را می طلبد.

دکتر محمدی اظهار کرد: احتمال دارد در این مانور وزیر بهداشت و معاون درمان وزارت خانه هم حضور یابند.

وی گفت: در این مانور از مسافت ۸۵ کیلومتر تا مسافت ۷۵۰ کیلومتر به یاری ما خواهند شتافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: این مانور در روز ۲۱ و ۲۲ آبان ماه به مدت دو روز در شهرستان جیرفت برگزار خواهد شد.

 1 2 3
5