. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 4532 تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مهر 1394 | 04:47 ق.ظ

رئیس اداره زندان جیرفت خبر داد: ثبت‌نام مددجویان جیرفتی در مدرسه قرآنی نسیم رحمت

رئیس اداره زندان جیرفت گفت: تعدادی از مددجویان در مدرسه قرآنی نسیم رحمت که زیر نظر دفتر قرآنی اداره‌کل ارشاد اسلامی جنوب کرمان قرار دارد، ثبت‌نام کردند. به گزارش سایت کنارصندل، حسین برشان، رئیس اداره زندان جیرفت دیروز یکشنبه، ۲۶ مهر  در جمع خبرنگاران گفت: انس با قرآن انسان را به خدا نزدیک می‌کند و […]

رئیس اداره زندان جیرفت گفت: تعدادی از مددجویان در مدرسه قرآنی نسیم رحمت که زیر نظر دفتر قرآنی اداره‌کل ارشاد اسلامی جنوب کرمان قرار دارد، ثبت‌نام کردند.

به گزارش سایت کنارصندل، حسین برشان، رئیس اداره زندان جیرفت دیروز یکشنبه، ۲۶ مهر  در جمع خبرنگاران گفت: انس با قرآن انسان را به خدا نزدیک می‌کند و قرآن مجید تکیه‌گاهی است که انسان را از پرت شدن در پرتگاه‌های سخت و هولناک زندگی نجات می‌دهد.
وی با بیان اینکه تلاوت کلام وحی در زندان روح و روان مددجویان را صیقل می‌دهد، تصریح کرد: از آنجایی که قرآن سرچشمه تمامی علوم است، سرمایه‌گذاری در زمینه قرآنی می‌تواند، نقش بسیار مهمی در اصلاح و تربیت داشته باشد، در نظر داریم در راستای ترویج فرهنگ قرآنی برنامه‌های متعددی اجرا کنیم تا مددجویان بیشتری را با قرآن آشنا کنیم.
برشان بیان کرد: در حال حاضر رشته‌های مختلف قرآنی از جمله روان‌خوانی، روخوانی، حفظ، تجوید و تفسیر در زندان جیرفت برگزار می‌شود و تعداد زیادی از مددجویان تحت پوشش برنامه‌های قرآنی قرار دارند.
وی اظهارکرد: تعدادی از مددجویان در مدرسه قرآنی نسیم رحمت که زیر نظر دفتر قرآنی اداره‌کل ارشاد اسلامی جنوب کرمان قرار دارد، ثبت‌نام کردند.
رئیس اداره زندان جیرفت خاطرنشان کرد: در پایان هر دوره آزمون داریم و به مددجویان گواهینامه مربوطه اعطا می‌شود و مددجویانی که در فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی شرکت مستمر دارند در کسب تسهیلات قانونی از جمله مرخصی در اولویت هستند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + دوازده =