. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 4541 تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مهر 1394 | 05:28 ق.ظ

سهراب سالاری دادستان رودبار خبر داد: آزادی جوان ربوده شده پس از ۱۶ روز در رودبار

 سهراب سالاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار گفت: فرد جوانی که ۱۶ روز قبل از شهر کرمان توسط افراد ناشناس به قصد اخاذی ربوده شده بود، آزاد شد.  دادستان رودبار اظهار داشت: فرد جوانی که اکنون در دادسرای شهرستان حضور دارد، ۱۶ روز قبل از شهر کرمان توسط افراد ناشناس به قصد اخاذی ربوده […]

خبرگزاری فارس: آزادی فرد ربوده شده پس از 16 روز در رودبار

 سهراب سالاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار گفت: فرد جوانی که ۱۶ روز قبل از شهر کرمان توسط افراد ناشناس به قصد اخاذی ربوده شده بود، آزاد شد.

 دادستان رودبار اظهار داشت: فرد جوانی که اکنون در دادسرای شهرستان حضور دارد، ۱۶ روز قبل از شهر کرمان توسط افراد ناشناس به قصد اخاذی ربوده شده بود.

وی بیان داشت: پس از رایزنی‎های انجام شده و همکاری معتمدان محلی، فرماندهی قرارگاه شهید میثم مستقر در رودبار که وابسته به قرارگاه قدس جنوب شرق است و نیروی انتظامی امروز این جوان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

سالاری تصریح کرد: طبق تحقیقات به عمل آمده، هدف از این آدم‎ربایی قصد اخاذی بوده است، اما به لطف الهی این فرد صحیح و سالم و بدون پرداخت هرگونه وجهی تحویل خانواده شد.

وی افزود: این افراد قصد داشتند که فرد ربوده شده را به استان سیستان و بلوچستان انتقال دهند و از این طریق هدف شوم خود را عملی کنند.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 11 =