. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 4715 تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آبان 1394 | 10:41 ق.ظ

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی جنوب کرمان تأکید کرد: لزوم حفظ کاربری اراضی کشاورزی جنوب کرمان

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: از جمله سیاست‎های سازمان حفظ کاربری اراضی کشاورزی منطقه است. به گزارش سایت کنارصندل، مهندس سعید زابلی‎نیا در جلسه هماهنگی قوانین و مقررات تغییر کاربری اراضی کشاورزی شهرستان فاریاب با تشریح قوانین و مقررات موضوعه و بیان اینکه قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی در سال ۷۴ […]

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: از جمله سیاست‎های سازمان حفظ کاربری اراضی کشاورزی منطقه است.

به گزارش سایت کنارصندل، مهندس سعید زابلی‎نیا در جلسه هماهنگی قوانین و مقررات تغییر کاربری اراضی کشاورزی شهرستان فاریاب با تشریح قوانین و مقررات موضوعه و بیان اینکه قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی در سال ۷۴ مصوب شده و سال ۸۵ اصلاحیه خورده است، اظهار داشت: اما با ابراز تأسف تا امروز و با گذشت ۲۰ سال این امر چندان جدی گرفته نشده است.

وی با اشاره به اینکه سیاست دولت و به تبع آن این سازمان بر اجرای جدی این قانون و حفظ کاربری اراضی کشاورزی منطقه است، بیان داشت: یکی از اهداف امور اراضی تمرکز بر پیشگیری از تغییرکاربری تا تخریب بنا پس از ساخته شدن است.

زابلی تصریح کرد: از تمام متولیان امر اعم از جهاد کشاورزی و دهیاران درخواست می‎شود به محض مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیر مجاز مراتب را به سامانه ۱۳۱ امور اراضی اطلاع دهند.

همچنین در این جلسه مهندس اسکندری بخشدار مرکزی فاریاب گزارشی از روند صدور پروانه‎های ساختمانی و طرح‎های هادی شهرستان ارائه کردند.

سپس ناظران فنی و اکیپ‎های ده‎گردشی شهرستان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را در قالب جلسه پرسش و پاسخ با کارشناسان امور اراضی مطرح کردند.

لازم به ذکر است، جلسه هماهنگی قوانین و مقررات تغییر کاربری اراضی کشاورزی شهرستان فاریاب با حضور بخشداران مرکزی و هور، ناظران فنی فرمانداری و بخشداری‎های تابعه و اکیپ‎های ده‎گردشی مراکز جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =