. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 4878 تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 | 03:07 ق.ظ

فاطمه رادمنش بانوی هنرمند جیرفتی بار دیگر افتخار آفرید/تصاویر

  به گزارش سایت کنارصندل ، فاطمه رادمنش بانوی هنرمند جیرفتی استان کرمان بار دیگر گوی سبقت را از بازیگران پایتخت ربود.   فاطمه رادمنش این هنرمند جیرفتی که در کارنامه ی هنری اش تندیس و دیپلم افتخار بازیگری جشنواره بین المللی تئاتر فجر و جشنواره های استانی، منطقه ای و ملی را به شایستگی […]

 

  • به گزارش سایت کنارصندل ، فاطمه رادمنش بانوی هنرمند جیرفتی استان کرمان بار دیگر گوی سبقت را از بازیگران پایتخت ربود.

IMG-20151027-WA0001

 

فاطمه رادمنش این هنرمند جیرفتی که در کارنامه ی هنری اش تندیس و دیپلم افتخار بازیگری جشنواره بین المللی تئاتر فجر و جشنواره های استانی، منطقه ای و ملی را به شایستگی دریافت نموده است، این بار با کسب دیپلم افتخار و تندیس چهارمین جشنواره تئاتر شهر تهران، برای بازی در نمایش ” کنکور شهروندی” در نقش یک زن مهاجر افغانستانی، هنر بازیگری خود را در مقابل کاندیداهای تهرانی به زیبایی نشان داد. این بانوی هنرمند بااستعداد فعالیت هنری و بازیگری خود را سال ۷۹ در شهرستان جیرفت آغاز نمود سپس در شهر کرمان با سختکوشی و فعالیت مستمر به کسب دانش و تجربه در رشته های بازیگری، عکاسی، گویندگی رادیو و تلویزیون و مجری گری کودک در باشگاه خبرنگاران جوان و موسسات آموزشی پرداخت. اینک ترم آخر بازیگری-کارگردانی را در دانشگاه هنر تهران با عنوان دانشجوی نمونه به پایان می برد. تاکنون نقش های متفاوتی را با جذابیت، تنوع، تفکر، باورپذیری و با تکنیک و بهره گیری از انواع سبک های بازیگری اجرا نموده است.

 

IMG-20151027-WA0003

 

از جمله نقش های او که در اذهان تماشاگران فرهیخته ی کرمانی و هم استانی به یادگار مانده است؛ ( فیلم سیامول، نمایش دو به دل، لولیان و برخی نمایش های خیابانی که در پارک های شهر کرمان و شهرهای استان بازی نموده است.) این بانوی خوش اخلاق، متعهد، متواضع و خوش آتیه علاوه بر بازیگری در رشته کارگردانی هم آثار موفقی را اجرا نموده است. با کارگردانی نمایش خیابانی “جلال رئیسی” در جشنواره تئاتر مقاومت موفق به کسب عنوان نمایش برگزیده ( در تمام بخش های نویسندگی، کارگردانی، بازیگری زن و مرد، موسیقی و طراحی صحنه) شد. نقش “مادر شهید جلال رئیسی” را فوق العاده تأثیر گذار و منحصر به فرد در چند جشنواره و استان کشور اجرا نمود. ایشان این روزها ( ایام محرم و صفر ) به عنوان بازیگر و کارگردان در حال اجرای نمایش خیابانی ” جان و جن”  در محوطه ی تئاتر شهر تهران و برخی دانشکده های تهران است.  نمایش “جان و جن” برگرفته از سوره ی عادیات، سوره ی جن و مقتل امام حسین (ع) است که با ترکیب شیوه ی تعزیه- نمایش و شیوه ی پر فورمنس آرت (تصاویر خلاقانه ی لحظه ای و مفهومی اجراگران) کارگردانی شده است. این نمایش که مخاطبان زیادی را به خود جذب نموده است با رویکرد و دیدگاهی نو به درونمایه عدالتخواهی در نهضت عاشورا و فلسفه ی انتظار منجی در جهان معاصر می پردازد و توسط دو شخصیت جذاب و ماوراء الطبیعی ذوالجناح و یک پیرعروس جن به نمایش در آمده است. “فاطمه رادمنش” با این نمایش نیز موفق به کسب تندیس و دیپلم افتخار بازیگری و کارگردانی در نخستین سوگواره ی نمایش های آئینی و عاشورایی خمسه شده است.

 

IMG-20151027-WA0005

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + نوزده =