مردم جیرفت و عنبرآباد به من رای بدهید!


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

من اگر روزی تصمیم بگیرم، درجیرفت و عنبرآباد کاندیدای نمایندگی مجلس شوم، قبل از اینکه به توانایی ها و داشته هایم و دوستانم فکرکنم، به نقاط ضعف و نداشته هایم و بدخواهانم فکر می کنم.
ببینم آیا می توانم عهده دار یک سمت سیاسی شوم و به صورت حرفه ای وارد دنیای سیاست شوم؟
چرا؟ دلایلش را می نویسم:

می دانم به محض اینکه وارد دنیای سیاست شوم، بخش مهمی از زندگی و حریم خصوصیم را و شاید همه اش را از دست می دهم. پس باید مواظب باشم که نقطه ضعف قابل توجه ای در زندگی ام نداشته باشم و اگر هم داشتم بتوانم آنرا برای همیشه از چشم رسانه ها و منتقدان پنهان کنم.

می دانم با ورودم به دنیای کاندیداتوری، شاید اگر می توانم خیلی از عوام الناس را قانع و راضیشان کنم، اما هر لحظه ممکن است گیر چند نفر آدم از خودم زیرکتر بیفتم که بتوانند خشتکم را روی سرم بکشند. پس باید حسابی حواسم به نقاط ضعفم باشد، مبادا کار دستم بدهند و عطای نمایندگی را به لقاالله برسانند .

می دانم، هزار دوست کم است و یک دشمن بسیار، پس به دشمنانم فکر می کنم، مبادا روزی روزگاری در حق کسی یا کسانی چنان بد کرده باشم که در روزهای تبلیغات و دوران نمایندگی، اگر سنگی را در خلوت بر سرش زده ام، در حضور مردم چنان بر فرقم بکوبد که فرق راه خانه و راه بهارستان را یادم برود.

می دانم، نداشته های مادی ام می تواند من را خوار و زبون و گرفتار دست سرمایه دارانی کند که بعد از نمایندگی باید بازیچه دست و ابزار دلالی آنها باشم.

می دانم، نقاط ضعف سیاسی ام می تواند، من را گرفتار دست نهادهای امنیتی و سیاسی و نظامی کند.

می دانم، نقاط ضعف اعتقادی و اخلاقی ام در دوران قدرت سیاسی، می تواند هر لحظه ابزار خطرناکی برای سرکوب کردن اعتقاد دیگران و تخلیه عقده برای نداشته هایم شود.

و خلاصه اینکه من اگر بخواهم نماینده ی مجلس شوم … اصلا میدونید چیه؟ نمی خواهم نماینده مجلس شوم ، دست از سرم بردارید لطفا.!!!

ولی اگر خواستم نماینده مجلس بشوم، مردم جیرفت و عنبرآباد به من رای بدهید.

 

مهدی اقتداری