. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 5199 تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آبان 1394 | 04:06 ق.ظ

سینمای جیرفت با اکران فیلم محمدرسول الله(ص) افتتاح شد / تصاویر

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ، سینمای جیرفت شب گذشته با اکران فیلم محمدرسول الله (ص) افتتاح شد.   مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این باره گفت : با توجه به دغدغه نبود سینما در جنوب کرمان ،طی جلسه ای که در وزارت فرهنگ و ارشاد در تهران برگزار شد و […]

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ، سینمای جیرفت شب گذشته با اکران فیلم محمدرسول الله (ص) افتتاح شد.

IMG_1813

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این باره گفت : با توجه به دغدغه نبود سینما در جنوب کرمان ،طی جلسه ای که در وزارت فرهنگ و ارشاد در تهران برگزار شد و همچنین با توجه به اینکه در بخش خصوصی صنعت سینما مرغوم به صرفه نبود ، تصمیم گیری شد که سالن های مجتمع فرهنگی هنری در کل کشور به سینما تبدیل شوند .

IMG_1808

 

 حجت‌الاسلام سید‌احمد حسینی بیان کرد : در جنوب کرمان مجتمع فرهنگی هنری شهید مداحی پور جیرفت و شهید میثم کهنوج تبدیل به سینما شدند و هزینه تجهیز دیجیتال این سالن ها بالغ بر ۱میلیارد ریال شد.

IMG_1805

 

وی اظهار کرد : یک قرار داد ۵ ساله با موسسه تابان جهت پخش فیلم منعقد شده است که شروع این قرارداد با اکران فیلم محمدرسول الله است و این فیلم به مدت ۳ ماه نمایش داده می شود و ان شاء الله یک قدم مثبتی با توجه به نیازی که جوانان داشتند برداریم.

در پایان حجت الاسلام سیداحمد حسینی ابراز امیدواری کرد : در آینده ای نزدیک تمام مجتمع های فرهنگی هنری در جنوب کرمان تبدیل به سینما می شوند.

IMG_1822 IMG_1818 IMG_1931 IMG_1940 IMG_1935

نظرات بینندگان:

  1. محمدرضا گفت:

    فیلم عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 8 =