. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 5196 تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آبان 1394 | 03:28 ق.ظ

لیموشیرین و خیار گران شد

 رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از ثبات نسبی قیمت انواع میوه و صیفی خبر داد و گفت: طی روزهای اخیر قیمت دو محصول خیار و لیمو شیرین با افزایش مواجه شده است. حسین مهاجران روز یکشنبه گفت: از ابتدای فصل سرما بازار میوه راکد بوده و قیمت انواع میوه ثابت است تنها طی روزهای […]

 رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از ثبات نسبی قیمت انواع میوه و صیفی خبر داد و گفت: طی روزهای اخیر قیمت دو محصول خیار و لیمو شیرین با افزایش مواجه شده است.

حسین مهاجران روز یکشنبه گفت: از ابتدای فصل سرما بازار میوه راکد بوده و قیمت انواع میوه ثابت است تنها طی روزهای اخیر قیمت دو قلم محصول از جمله خیار درجه یک رسمی و لیمو شیرین به دلیل کاهش عرضه افزایش یافته است.

وی قیمت هر کیلوگرم خیار را بین ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان ذکر کرد و اظهار داشت: درحالی که چندی پیش نرخ این محصول بین ۱۰۰۰تا ۱۵۰۰ تومان بوده است.

وی تصریح کرد: در ابتدای فصل قیمت هر کیلوگرم لیمو شیرین بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان بوده که به تازگی نرخ این میوه نیز بین ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان عرضه می شود.

وی از ثبات نسبی نرخ انواع میوه فصل طی هفته های اخیر خبر داد و گفت: امروز قیمت هر کیلوگرم پرتقال کوهستان جیرفت بین ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، پرتقال شمال بین ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، نارنگی بین ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، سیب زرد و قرمز بین ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، انار بین ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، کیوی بین ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، خرمالو بین ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، گریپ فروت بین ۱۵۰۰تا ۲۲۰۰ تومان و نارنج بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان به فروش می رسد.

وی افزود: همچنین قیمت هر کیلوگرم موز بین ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، لیموترش سنگی ۶۵۰۰ تومان، لیموترش میناب و جهرم بین ۷ تا ۱۴ هزارتومان، لیموترش خارجی حدود ۱۱ هزار تومان و انگور شاهرودی بین ۱۲۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان عرضه می شود.

به گفته وی، درحال حاضر نرخ هر کیلوگرم گوجه فرنگی بین ۶۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان، هندوانه بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومان، پیاز و سیب زمینی بین ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان و سبزی خوردن بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان به فروش می رسد.

ایرنا

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =