. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 5320 تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 آبان 1394 | 08:38 ق.ظ

شکست تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان در مقابل بلندقامتان جیرفتی

به گزارش سایت کنارصندل سرپرست تیم والیبال امید جیرفت گفت دیدار دوستانه والیبال بین دو تیم امید آلومینیوم هرمزگان و امید جیرفت به میزبانی شهربندرعباس در سالن هفت تیر برگزار شد. محمود مجازی افزود تیم امید آلومینیوم هرمزگان ست نخست این دیدار با نتیجه ٢۵بر ٢٢ به نفع خود به پایان رساند اما این بلندقامتان […]

به گزارش سایت کنارصندل سرپرست تیم والیبال امید جیرفت گفت دیدار دوستانه والیبال بین دو تیم امید آلومینیوم هرمزگان و امید جیرفت به میزبانی شهربندرعباس در سالن هفت تیر برگزار شد.
محمود مجازی افزود تیم امید آلومینیوم هرمزگان ست نخست این دیدار با نتیجه ٢۵بر ٢٢ به نفع خود به پایان رساند اما این بلندقامتان جیرفتی بودند که در سه ست پیاپی توانستند بازی را به نفع خود به پایان برسانند و در پایان با نتیجه ٣بر یک نتبجه از آن خود کردند.
مجازی با بیان اینکه تیم امید جیرفت با مربیگری رحمت الله سعیدی و سرمربیگری محمد گروهی روزهای اوج خود را سپری می کند گفت: با درخشش خوب والیبالیستهای امید در این بازی سه بازیکن کامبیز مشایخی، کیانوش مشایخی و مهرداد گداری بنا به دعوت سرمربی آلومینیوم هرمزگان جهت همکاری و بازی در این تیم دعوت شدند.
در این بازی دوستانه که سه شنبه این هفته برگزار شد بازیکنانی چون کیانوش و کامبیز مشایخی، مهرداد گداری، طیب رودباری، محمدجواد برخوری، عدنان سالاری، عارف خوزستانی، دانیال اسحاقی، امیر شهدادی و رضا سالاری این تیم را همراهی کردند.
سرپرست تیم امید والیبال جیرفت از کمکهای رییس هیئت والیبال جیرفت به لحاظ حمایت های مالی از امیدهای والیبال جیرفت تقدیر و تشکر نمود.

IMG-20151105-WA0008

IMG-20151105-WA0009

IMG-20151105-WA0010

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − چهار =