میزان سرمایه در گردش مورد نیاز این منطقه حدود ۴۰ میلیارد است.


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: میزان سرمایه در گردش مورد نیاز این منطقه حدود ۴۰ میلیارد تومان است.

IMG_2592

محمود اسکندری نسب عصر پنج شنبه در جلسه‌ای که با حضور استاندار و معاون هماهنگی معاون اول رئیس جمهور در این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: در حال حاظر ۵ پرژه در جنوب کرمان با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ردیف اعتباری ویژه ای برای این پروژه ها در نظر گرفته شود، بیان کرد: اگر ۴۰۰ میلیارد تومان برای جنوب کرمان اختصاص پیدا کند ۱۰ مجتمع بزرگ در این منطقه احداث می شود.

IMG_2546

 

اسکندری نسب با اشاره به اینکه ۷۰ درصد کرومیت کشور از جنوب کرمان تولید می شود، افزود: همچنین این منطقه بزرگترین ذخایر تیتانیوم آسیا و خاورمیانه است.

وی با بیان اینکه پروژه های متعددی در این منطقه تعریف شده است، تصریح کرد: در بخش صنعت و معدن ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه در جنوب کرمان آماده اجرا است که سرمایه‌گذار آن نیز آماده است.

اسکندری نسب گفت: طی سال های گذشته جنوب کرمان توسعه پیدا نکرده است و باید به‌ صورت ویژه ردیف اعتباری ۵۰۰ میلیارد تومانی به آن اختصاص پیدا کند، که در این صورت دیگر بحران تولید محصولات کشاورزی در این منطقه وجود ندارد.

IMG_2553

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان میزان سرمایه در گردش مورد نیاز این منطقه را حدود ۴۰ میلیارد تومان دانست و عنوان کرد: اگر جنوب کرمان بصورت ویژه دیده شود پتانسیل های بسیاری در این منطقه وجود دارد که می شود از آنها استفاده کرد.

وی با اشاره به مجتمع نیلی صنعت عنبرآباد، خاطرنشان کرد: مجتمع نیلی صنعت عنبرآباد ۱۰ میلیون یورو مصوبه ارضی آن از صندوق توسعه ملی بوده است که ۲ سال است که هنوزبه آن اختصاص پیدا نکرده است.