. سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 5777 تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 | 22:05 ب.ظ

با حضور امام جمعه شهر بلوک امام جماعت مسجد ابوالفضل(ع) روستای حسین آباد جدید معرفی شد

  به گزارش سایت کنارصندل, شامگاه دیشب هم زمان با نماز مغرب و عشاء و با حضور مردم و مسؤالان شهر بلوک حجت الاسلام حمیدرضا آذریان به عنوان امام جماعت روستای حسین آباد جدید معرفی شد. حجت الاسلام نوزایی امام جمعه بلوک با تأکید بر اهمیت نماز بخصوص نماز جمعه گفت هر رکعت نماز جماعت […]

 

به گزارش سایت کنارصندل, شامگاه دیشب هم زمان با نماز مغرب و عشاء و با حضور مردم و مسؤالان شهر بلوک حجت الاسلام حمیدرضا آذریان به عنوان امام جماعت روستای حسین آباد جدید معرفی شد.

حجت الاسلام نوزایی امام جمعه بلوک با تأکید بر اهمیت نماز بخصوص نماز جمعه گفت هر رکعت نماز جماعت برابر است با بیست و پنج رکعت نماز فرادا.

امام جمعه بلوک اضافه کرد: عمر بزرگترین سرمایه انسان است و باید همه وجود انسان برای رضای خدا باشد و یکی از گروههای که فردای قیامت بدون حساب وارد بهشت میشوند کسانی هستند که در مساجد حضور دارند.

۲۰۱۵۱۱۱۴_۱۷۴۹۱۹

وی عنوان کرد:امروز دنیای غرب در تلاش است که حضور مردم را در مساجد و نماز جمعه و حضور در مراسمات محرم را کمرنگ جلوه دهد و جوانان و صاحبان امر باید بیشتر مواظب تهدیدات دشمن باشند.

حجت الاسلام نوزایی بیان کرد: مردم روستای حسین آباد در زمینه های  فرهنگی بسیار فعال هستند و باید همه مردم و دست اندرکاران این روستا دست به دست هم بدهند و امام جماعت این روستا را در کارهای فرهنگی یاری دهند و منشاء خدمات فرهنگی تاثیرگذاری در این روستا باشند.

۲۰۱۵۱۱۱۴_۱۷۵۳۱۵

حجت الاسلام فرهاد اسفندیاری مسؤل طرح هجرت شهرستان نیز با اشاره به اینکه زینت مسجد حضور مردم است خواستار همکاری مردم روستا با امام جماعت جدید روستا شد و افزود که حضور امام جماعت باعث برکت روستا خواهد شد.

۲۰۱۵۱۱۱۴_۱۸۲۲۳۱

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 10 =