کلینیک‌های فیزیوتراپی در جنوب کرمان راه‌اندازی می‌شود/تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: کلینیک‌های فیزیوتراپی در جنوب کرمان راه‌اندازی می‌شود.

 

lllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل انوشیروان محسنی بندپی عصر دیروز در نشست هم‌اندیشی بررسی و رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی در جنوب کرمان، اظهار داشت: این یک توفیقی بود که به این منطقه سفرک ردیم و مسائل و مشکلات منطقه را مورد بررسی قرار دادیم. امیدوارم در این سفر بتوانیم راهکارهای عملی و اجرایی برای رفع مشکلات این منطقه اتخاذ کنیم.

وی مهم‌ترین استراتژی سازمان بهزیستی را تلاش و پیگیری جدی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و معلولان دانست و افزود: در بعضی از شهرستان‌ها باید مداخله کنیم تا بتوانیم آسیب‌ها را کنترل کنیم و به جامعه هدف خود خدمات استاندارد و کیفی ارائه دهیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: در پایان بازدید در این منطقه یک بسته خدمتی که بتوانیم مرحله اجرایی و عملیاتی آن را شروع کنیم، به‌ویژه در جنوب کرمان اقدام می‌کنیم.

محسنی‌بندپی با اشاره به قدمت طولانی ساختمان بهزیستی این شهرستان گفت: اگر فرمانداری در بودجه ۹۵ در طرح تملک دارایی پول مورد نیاز این ساختمان را بگنجاند، این بودجه در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

وی راه‌اندازی کلینیک‌های فیزیوتراپی در این منطقه را اولویت دانست و خاطرنشان کرد: همچنین کمک در راه‌اندازی آزمایش‌های تشخیص طبی ژنتیکی به‌عنوان اولویت‌های دیگر ما در این منطقه است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: وظیفه ما خدمت علمی و تخصصی برای جامعه هدف است که رئیس‌جمهور بیشترین وقت و تلاش خود را برای جامعه هدف بهزیستی به‌کار گرفته است.

 

lllllllllllllllljjjjjjjjjjjjjjjjjjj

 

عباس صادق‌زاده عصر دیروز در نشست هم‌اندیشی بررسی و رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی در جنوب کرمان اظهار داشت: مشکلاتی که در جنوب کرمان وجود دارد، بیشتر از مشکلاتی است که در جاهای دیگر کشور وجود دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: جنوب کرمان که دارای یک مجموعه‌ای از مشکلات است، نیازمند یک نگاه علمی و مدبرانه است.

وی با بیان اینکه ما باید برنامه‌ای برای توسعه تفکر پیشگیرانه‌ای ایجاد کنیم، عنوان کرد: آنچه که جنوب کرمان غیر از بحث تامین امکانات نیازمند است، برنامه تفکر پیشگیرانه است.

IMG_3615

 

صادق‌زاده با بیان اینکه اگر روند موجود در این منطقه ادامه دهیم مشکلات ما چند برابر می‌شوند، افزود: اگر بتوانیم تفکری ایجاد کنیم و دانش مردم را درباره مسائل پیشگیرانه افزایش دهیم، این بزرگترین خدمتی است که در منطقه ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم برنامه‌هایی را درباره ایجاد مسائل پیشگیرانه در این منطقه داشته باشیم و شاهد کنترل و کاهش آسیب‌ها و مشکلات منطقه باشیم.

 

IMG_3607 IMG_3613 IMG_3631 IMG_3611 IMG_3602

انتهای پیام/.