. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 5921 تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | 22:19 ب.ظ

رییس ستاد نماز جمعه بخش اسماعیلی: باید راه نفوذ آمریکا به ایران را بست

به گزارش سایت کنارصندل، عباس صادقی نیا رییس ستاد نماز جمعه بخش اسماعیلی در گفتگو با سایت کنارصندل اظهار داشت: آمریکا دشمن ایران اسلامی است و با توجه به اینکه از هر طریقی که امکان داشته باشد قصد نفوذ به ایران را دارد باید راه نفوذ آمریکا به ایران را بست. وی افزود: نفوذ به ایران  و افکار […]

به گزارش سایت کنارصندل، عباس صادقی نیا رییس ستاد نماز جمعه بخش اسماعیلی در گفتگو با سایت کنارصندل اظهار داشت: آمریکا دشمن ایران اسلامی است و با توجه به اینکه از هر طریقی که امکان داشته باشد قصد نفوذ به ایران را دارد باید راه نفوذ آمریکا به ایران را بست.

وی افزود: نفوذ به ایران  و افکار و اهداف خود را در ایران اجرا کنند خیلی خطرناکتراز حمله نظامی می باشد و باید مسولین و دلسوزان نظام باید با اقدامات پیشگیرانه خود جلو نفوذ را بگیرند که خطرناک می باشد .

رییس  ستا د نماز جمعه بخش اسماعیلی با اشاره به اینکه مسجد جامع شهربلوک در بخش اسماعیلی چندین سال پیش ساخته شده است و بنای آن قدیمی می باشد و جوابگویی جمعیت نمازگزار بخش اسماعیلی  نیست و باید با کمک متولیان امر در اسرع وقت چاره ای اندیشیده شود که نمازگزارن یوم جمعه بتوانند به راحتی نماز بپا دارند .

وی خاطر نشان کرد: بخش اسماعیلی  شهرستان جیرفت مردمان متدین و پاکی دارد و در تمام عرصه ها از اوایل انقلاب حضور داشتند و ۶۴شهید والامقام نیز تقدیم نظام و انقلاب کرده اند که یکی از برکاتی که اکنون شاهد آن هستیمبرپایی همین نماز جمعه در بخش اسماعیلی می باشد و استقبال خوبی نیز شده است .

صادقی نیا افزود امروز دشمنان قصد کمرنگ کردن فضای نماز جمعه را دارند و وظیفه ستاد نماز جمعه و اعضایی آن برپایی هر چه باشکوه تر نماز جمعه می باشد و جوانان این منطقه نیز با شور و اشتیاق خاصی در نماز جمعه شرکت میکند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − چهار =