قاتل مرحوم کرامت دهدشتی درشهرستان رودبارجنوب دستگیر شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری قاتل مرحوم کرامت دهدشتی درشهرستان رودبارجنوب خبرداد.
 یوسف سبحانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: رسیدگی به این پرونده به جهت اینکه موجب جریحه دار شدن احساسات مردم این منطقه شده بود در دستور کار ویژه این دادستانی قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از ۲۰ روز تلاش شبانه روزی دستگاه قضائی و پلیس آگاهی شهرستان عنبرآباد و پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی پیچیده قاتل به نام (ر.خ) در محل مخفیگاهش در شهرستان رودبارجنوب شناسایی و دستگیر شد.
این مقام قضائی اعلام داشت: در این رابطه شش متهم در شهرهای مختلف دو استان کرمان و سیستان و بلوچستان دستگیر و از این تعداد ۴ نفر با قرار بازداشت موقت راهی زندان شده‌اند.
وی افزود: علت و انگیزه اصلی قتل اخاذی و سرقت اتومبیل لوکس خارجی مقتول بوده است.
شایان ذکر است مقتول درشامگاه  ۹۴/۸/۸ توسط آدم ربایان در باغ کشاورزی خود در شهر دوساری ربوده می‌شود و به جهت مقاومت مقتول مورد ضرب و جرح شدید قرار گرفته که متاسفانه بر اثر شدت جراحات فوت می‌نماید.
وی هشدار داد:دستگاه قضائی به شدت باهرگونه اخلال در نظم عمومی و کسانی که آرامش و امنیت جامعه را سلب می‌نمایند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و امیدواریم حکم متهمین مذکور بزودی صادر واجراء گردد.