. سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 5902 تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | 10:24 ق.ظ

هفته آینده اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به جیرفت می آیند

به گزارش سایت کنارصندل، کمیسیون های مختلف مجلس شورای اسلامی هفته آینده به بررسی طرح جامع «جمعیت و تعالی خانواده» خواهند پرداخت. همچنین برخی از وزیران دولت به مجلس می روند تا به پرسش های شماری از نمایندگان پاسخ دهند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته آینده و روزهای یکشنبه و دوشنبه با حضور در […]

به گزارش سایت کنارصندل، کمیسیون های مختلف مجلس شورای اسلامی هفته آینده به بررسی طرح جامع «جمعیت و تعالی خانواده» خواهند پرداخت. همچنین برخی از وزیران دولت به مجلس می روند تا به پرسش های شماری از نمایندگان پاسخ دهند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته آینده و روزهای یکشنبه و دوشنبه با حضور در کمیسیون های خاص و تخصصی به بررسی موارد زیر خواهند پرداخت: کمیسیون اجتماعی
اعضای این کمیسیون روز یکشنبه از معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست برای ارائه گزارش از عملکرد این سازمان دعوت کرده اند.
کارگروه کار و روابط کار این کمیسیون روز یکشنبه بررسی طرح یکسان سازی مزایا، حقوق و امتیازان کارکنان قراردادن معین کارور (اپراتور)های برق با سایر کارمندان پیمانی و رسمی و طرح تعیین تکلیف بیمه اعضای صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز و تحت پوشش قرار گرفتن آنان توسط سازمان تامین اجتماعی را در دستور کار دارد.
اعضای این کمیسیون در ششمین سفر استانی خود، روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به کرمان و جیرفت خواهند رفت.

نظرات بینندگان: