. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 5928 تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آذر 1394 | 04:51 ق.ظ

خانواده هنرمند جیرفتی

تقدیر از خانواده براهام در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد و هوشنگ مرادی کرمانی در اختتامیه هشتمین جایزه ادبی جلال آل احمد

در حاشیه مراسم اختتامیه هشتمین دوره از جایزه ادبی جلال آل احمد از یک خانواده جیرفتی اهل ادبیات ، خانواده براهام در حضور وزیر فرهنگ وارشاد و هوشنگ مرادی کرمانی، تقدیر شد و تندیس جلال آل احمد به این خانواده اهدا شد.   به گزارش سایت کنارصندل، در حاشیه مراسم اختتامیه هشتمین دوره از جایزه ادبی جلال […]
در حاشیه مراسم اختتامیه هشتمین دوره از جایزه ادبی جلال آل احمد از یک خانواده جیرفتی اهل ادبیات ، خانواده براهام در حضور وزیر فرهنگ وارشاد و هوشنگ مرادی کرمانی، تقدیر شد و تندیس جلال آل احمد به این خانواده اهدا شد.
 
IMG_4361

به گزارش سایت کنارصندل، در حاشیه مراسم اختتامیه هشتمین دوره از جایزه ادبی جلال آل احمد از یک خانواده جیرفتی اهل ادبیات ، خانواده براهام در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد و هوشنگ مرادی کرمانی، تقدیر شد و تندیس جلال آل احمد و هدایایی به این خانواده تعلق گرفت.

خانواده براهام که ساکن شهر جیرفت هستند، هر هفته در منزل خود برنامه نقد ادبی برگزار می‌کنند و از علاقمندان پر و پا قرص شعر و داستان هستند.

سهراب براهام پدر خانواده براهام در مورد خانواده‌اش و انگیزه آنها از خواندن کتاب گفت: من شش پسر و یک دختر دارم. هدف خانواده ما از خواندن و نوشتن این است که فراموش نکنیم ما انسانیم.

براهام این‌طور ادامه داد: خانواده ما تا به حال در ۱۲۰ جشنواره مقام کسب کرده است اما این به این معنا نیست که ما نویسنده‌های خوبی هستیم. این به این معناست که ما همه جا حضور داشته‌ایم تا یاد بگیریم.

وزیر فرهنگ وارشاد و هوشنگ مرادی کرمانی، نویسنده داستان‌های کودک و نوجوان، همراه با حاضران در سالن خانواده براهام را مورد تشویق قرار داد.

خالق «قصه‌های مجید» از کتابخانه‌ای منطقه کهنوج استان کرمان گفت که به همت سه دختر کوچک، در محل نگهداری حیوانات و با چند جلد کتاب شکل گرفت و الان تمام دنیا این کتابخانه و این سه دختر را می‌شناسند.

IMG_4391

 

از دیگر حاشیه‌های مراسم امضای تخته شاسی پوستر جشنواره توسط برندگان ،مهمانان و براهام پدر در این مراسم اختتامیه بود.

مهدی قزلی دبیر هشتمین دوره جایزه ادبی جلال از راوی کتاب برگزیده بخش مستندنگاری سردار جانباز میرزا محمد سلگی خواست تا پیشانی پوستر جلال آل احمد را امضا کند.

در پایان ،جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد به بیان مطالبی در مورد نویسندگان و جلال آل احمد پرداخت.

IMG_4392IMG_4381 IMG_4387 IMG_4389 IMG_4413 IMG_4410

IMG-20151122-WA0008 IMG-20151122-WA0011farhangnews_160346-466257-1448122648

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 9 =