رییس کارگروه فرهنگی مجمع عالی بسیج عنبرآباد: آنچه به بسیج نیرو می بخشد تفکر عاشورایی است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

 

حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا رییس کارگروه فرهنگی مجمع عالی بسیج گفت: بسیج مغز متفکر و چشم بصیر انقلاب است بسیج همان نقطه عطفیست که مسیر انقلاب باید بدان می رسید تا از زیر سلطه استکبار رهایی و به آزادی دست می یافت.

 

ایشان اظهار داشت: واژه نورانی بسیج که اولین بار از پرتو کلام الهی امام خمینی (رحمه الله علیه) تجلی یافت مظهر لطف خدای متعال بر بندگان صالحش است که در قرآن وعده پیروزیشان را مکرر بیان نموده است.

 

وی ضمن بیان اینکه اگر امروز دشمنان قسم خورده و تا دندان مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خود اجازه تجاوز به مرزهای این کشور را نمی دهند همه آن بخاطر رعب و وحشتیست که از بسیجیان سلحشور عرصه دفاع و کارزار دارند ابراز داشت: دشمن سرتا پا بغض و کینه وقتی دیده بانی مثل بسیج را بر خاکریز این انقلاب می بیند حتی یک لحظه خواب به چشمش نمی آید و این می شود که دائما در بیداری هذیان می بافد.

 

فضیلتی نیا گفت: امروز بسیج به عنوان یک تفکر ناب، الگویی شاخص و ارزشمند برای دیگر ملل مسلمان جهان و مدافع آزادی و ارزش های انسانی مبدل گشته است که همان نصرت و مدد الهیست به مستضعفین عالم.

 

این استاد حوزه علمیه ابراز داشت: بسیج نه به عنوان یک نیروی نظامی بلکه یک نیروی مقتدر فرهنگی و سازندگی در عرصه جهاد فرهنگی و سازندگی که هدفگاه حساس دشمن است، مشغول به جهاد مستمر می باشد و این جهاد جز با توکل به حضرت احدیت در قالب اخلاص و اعتماد میسر نخواهد بود.

 

رییس کارگروه فرهنگی مجمع عالی بسیج عنبرآباد گفت: بسیجی بودن یک آرمانی الهی در پرتو روشنگری ائمه و ولایت ایشان است تا در این کوره راه دنیا و عوامل شیطانی ره مقصد را به سلامت و امان بپیماییم و در پرتگاه های حساس زندگی دچار لغزش و گمراهی نشویم.

 

وی فرهنگ بسیجی با صبغه الهی و شعار هیهات منا الذله را برگرفته از فرهنگ ناب و اصیل عاشوردانست و افزود: آنچه به بسیجی نیرو می‌بخشید تا در میدان نظامی در مقابل همه سلاحهای شیطانی و اهریمنی با دست خالی ایستادگی کند همین تفکر عاشورایی است.

فضیلتی نیا گفت: بسیج الگویی ژرف با ابعادی عمیق حاصل قرن ها مجاهدت خستگی ناپذیر رادمردانیست که عرصه حرّیّت را تنها مبارزه با ظلم دانستند و از این رهاورد به هموار نمودن آن با خون پاک خویش تلاش نمودند.

 

انتهای پیام/.