. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 5980 تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آذر 1394 | 22:22 ب.ظ

لیست منتشر شده شورای اصلاحات جیرفت در فضای مجازی و واکنشها

به گزارش سایت کنارصندل, چندی قبل لیستی در فضای مجازی منتشر شد که ادعا شده بود لیست هفت نفره شورای اصلاح طلبان شهرستان جیرفت است و از وظایف این شورا انتخاب کاندیدای جبهه اصلاحات برای این شهرستان است.   پس از انتشار لیست واکنشها نسبت به آن شروع شد در اولین واکنش حمید طاهری به […]

به گزارش سایت کنارصندل, چندی قبل لیستی در فضای مجازی منتشر شد که ادعا شده بود لیست هفت نفره شورای اصلاح طلبان شهرستان جیرفت است و از وظایف این شورا انتخاب کاندیدای جبهه اصلاحات برای این شهرستان است.

 

پس از انتشار لیست واکنشها نسبت به آن شروع شد در اولین واکنش حمید طاهری به دلیل عدم صداقت برخی از اعضای  لیست آن را فاقد وجاهت سیاسی دانست و در پیامی رد عضویت حمید بهره مند را اعلام کرد.

 

سؤالی که این میان پیش آمد این بود در این لیست نقش اصلاح طلبان عنبرآباد چه میشود؟  و آیا اصلاح طلبان جیرفت و عنبرآباد با اتقان نظر لیست را منتشر نموده اند؟ (البته صحت لیست هنوز در ابهام است و مشخص نشده است).

 

طولی نکشید که در همان فضای مجازی گفته شد که اصلاحات شهرستان عنبرآباد برای خود شورایی جداگانه دارد.

 

باز سؤالی که پیش آمد  این بود که: اگر شورای جیرفت یک نفر را معرفی و شورای عنبرآباد شخص دیگری را معرفی کرد تکلیف چه میشود.(دو شهرستان جیرفت و عنبرآباد یک حوزه انتخابیه هستند).

 

یک روز بعد از انتشار لیست, مصیب سالارپور جوان اصلاح طلب عنبرآبادی در واکنشی به آن عنوان کرد که دوره گذار از کدخدایان سیاسی در جیرفت و عنبرآباده فرا رسیده و تعیین هر شورایی باید مبتنی بر شعور و خرد جمعی باشد.

وی ترکیب لیست را مانع ایجاد وحدت در دو شهرستان نامید و گلایه شدید خود را از عدم وجود جایگاه جوانان و نسل سوم انقلاب در این لیست ابراز داشت.

 

Screenshot_2015-11-21-22-39-25~2

متن پیام حمید طاهری:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

باستحضار همشهریان فهیم وفرهیخته میرسانم امشب در شبکه

های مجازی لیستی اعلام شده که هفت نفر بعنوان تعین کننده سه نفر از کاندیداهای اصلاح طلب که تا کنون مطرهستند کارخودرا آغاز کنند تا بررسی شود کدامیک به مردم معرفی شوند، از آنجائیکه استارت بی صداقتی از نشست اول آغاز شد به دلایل زیر اینلیست فاقد هرگونه وجاهت سیاسیمیباشد،واین افراد که تعدادشان از یکی دونفر بیشتر نیست با صداقت بیگانه اند لذا جناب آقای بهره مند رد تمایل خودرا به دلایل زیر اعلام میدارد

۱/آیا بخش حدود ۴۵۰۰۰  نفری اسمعیلیه حقش یکنفره نبود!!!!!!!

۲/آیا شهر جیرفت که تعین کننده سرنوشت انتخابات است فقط بایست یکنفر درلیست باشد!!!!!!!

۳/آیا میانچیل قهرمان فقط بایست یکنفر درلیست باشد!!!!!!!!!!!

۴/آیا بخش مرکزی یعنی غرب هلیلرود خروشان باآن انسانهای

خونگرم وتوانمند قابلیت نماینده ای نداشت .وآیا………… بگذریم

دوست عزیز روز گذشته برایتتجربه نشد من بعنوان کوچکی بتو

قسم دادن یکبار صادق بودن را تجربه کن تا مزه شیرین آن را

بچشی چه شد؟ نیش عقرب نه از ره کین است اقتضای طبیعتش

این است?

در پایان مجددا اعلام میکنم تا اجرای دقیق عدالت که ما باآن سروکار داریم هرگونه حرکتی را بی اساس تلقی میکنیم

(کوچک همشهریان بزرگوار )(حمید طاهری سروتمین )

 

 

 

متن پیام مصیب سالارپور:

بسمه تعالی باسلام

چندروزیست در فضای مجازی لیستی تحت عنوان شورای اصلاح طلبان دست به دست شد.که اگر صحت آن تائید شود جای بسی تامل دارد.وظاهرا رسالت این شورای ۷نفره تعیین کاندیدای نهایی اصلاح طلبان جیرفت وعنبرآباد است.

اماسوالاتی چند ذهن این حقیر وبسیاری از دوستان هم اندیش را به خود مشغول کرده است.که علی رغم میل باطنی مجبور به نگارش این متن شدم

۱-آیا با گذشت چهار دهه از انقلاب  شکوهمند اسلامی دوران گذار از این کدخدامنشی وکدخداسالاری درجیرفت وعنبرآباد فرا نرسیده است؟وآیا هنوز عده ای هستند که خود را کدخدای سیاسی ومردم را رعایای سیاسی می دانند؟

العجب که این عده معتقدند کدخدایان بیشتر می دانند ورعایا کمتر وشاید نه،معتقد همه خوبند اما کدخدایان خوبتر وشاید هم معتقدند همه اصلاح طلبند،این کدخدایان اصلاح طلب تر

۲-یادمان باشد اولا اصلاحات یک گفتمان است وگفتمان اصلاحات واصلاح طلبی با کدخدامنشی وکدخدا گرایی بیگانه است واساسا اگر هم قرار است بالاجبار به دوران کدخدامنشی برگردیم.اجازه بفرمائید در هزاره سوم این کدخدا شعورجمعی،تفکرجمعی،وخردجمعی واستدلال جمعی باشد.

  1. ۳-به نظر می رسد نطفه نامبارک ونامیمونی که در سال های اخیر تحت عنوان پلید منطقه گرایی در جیرفت وعنبرآباد نهاده شده عمدا یا سهوا در این لیست لحاظ شده است.(البته نه برای همه مناطق جیرفت بزرگ)یادمان باشد هرکسی بذر پلید منطقه گرایی را درجیرفت بزرگ به هر دلیلی کاشت از نظر مردم خائن به وحدت و اتحاد جیرفت بزرگ است وصدالبته که هرکسی این سنت نامبارک را ترویج دهد خائن تر.

۴-ترکیب این لیست به گونه ای است هرشهروندی که اندک شناخت سیاسی واندک شعور سیاسی داشته باشد از همین حالا کاندیدای برآمده از این لیست را به راحتی تشخیص خواهد داد(صد البته مردم شریف جیرفت وعنبرآباد سرشار از شعور سیاسی اند)

۵-اگر به هردلیلی تعیین شورا را منطقی بدانیم سوال اینجاست چرا سهم برخی مناطق در این ترکیب لحاظ نشده است وسوال بزرگتر، چرا در این لیست جوانان ونسل سومی های انقلاب هیچ جایگاهی ندارند.جوانانی که حضرت امام راحل ورهبر فرزانه انقلاب بارها به آنان بالیده اند وپیشرفت ایران اسلامی را مدیون همین جوانان دانسته اند(برای تایید صحت این ادعا ونقش پر رنگ جوانان در همه عرصه ها ،در مورد میانگین سن شهدا جنگ تحمیلی تحقیق کنید.)

۶-دوستان عزیز تر از جانم ما جیرفت را منطقه ای نمی شناسیم جیرفت یعنی کوههای سر به فلک کشیده ساردو وبحرآسمان،جیرفت یعنی جبالبارز ادیب پرور،جیرفت یعنی میانچیل قهرمان ،جیرفت یعنی عنبرآباد سرنوشت ساز.و…

 

حرف ها دارم اما بزنم یا نزنم

با توام باتو،خدا را بزنم یا نزنم

عهد کردم دگر از قول وغزل دم نزنم

زیر قول دلم،آیا بزنم یا نزنم

 

فرزند کوچک اصلاحات : مصیب سالارپور

 

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 12 =