. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 6074 تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آذر 1394 | 18:26 ب.ظ

سرهنگ پاسدار رضا سیفی با همه تجربیاتش به قرارگاه شهید میثم آمد 

به گزارش سایت کنارصندل, طی حکمی از سوی فرماندهی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه سرهنگ پاسدار رضا سیفی به عنوان فرمانده قرارگاه تاکتیکی  شهید میثم معرفی شد.    سرهنگ سیفی از فرزندان جنوب استان کرمان و از دلاورمردان کهنه کار لشکر ۴١ثارالله است .   همواره نام سرهنگ پاسدار سیفی در برقراری امنیت در جنوب استان […]

به گزارش سایت کنارصندل, طی حکمی از سوی فرماندهی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه سرهنگ پاسدار رضا سیفی به عنوان فرمانده قرارگاه تاکتیکی  شهید میثم معرفی شد. 

 

سرهنگ سیفی از فرزندان جنوب استان کرمان و از دلاورمردان کهنه کار لشکر ۴١ثارالله است .

 

همواره نام سرهنگ پاسدار سیفی در برقراری امنیت در جنوب استان کرمان و سیستان و بلوچستان نامی آشنا بوده که با توجه به سوابق درخشان وی در عرصه های مختلف و با توجه به تعهد و دینداری ایشان شاهد تحولات محسوسی در عرصه امنیت جنوب استان کرمان و سیستان و بلوچستان خواهیم بود. 

 

اگر چه نام سرهنگ سیفی  در هشت سال دفاع مقدس با رشادت های گردان ۴١٩ همراه است قطعا این روزها نیز اشرار ومخلان امنیت استان های کرمان و سیستان و بلوچستان با شنیدن نام این رزمنده نام آشنای عرصه ایثار و شهادت لرزه بر اندامشان خواهد افتاد.

 

از اینرو ضمن تقدیر وتشکر از سردار مارانی این فرزند پر افتخار جنوب استان کرمان به لحاظ انتخاب درست و پر از تجربه سرهنگ سیفی به فرماندهی قرارگاه تاکتیکی شهید میثم امیدواریم در همه عرصه انقلاب اسلامی موفق و موید باشند.

 

قرارگاه تاکتیکی شهید میثم با هدف ایجاد امنیت پایدار در مناطق جنوبی استان کرمان و استان سیستان و بلوچستان در تابستان سال جاری به دست سردار مارانی افتتاح گردید و نقش سازنده ای در استانهای کرمان و سیستان و بلوچستان هم در عرصه امنیت و هم تعالی فرهنگی دارد.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

  1. مسلم بی باک گفت:

    سرهنگ پاسدار حاج رضاسیفی درقلب ما جادارد.ازخداوند میخواهم همیشه سالم پایدار و پیروز باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 8 =